Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mirte is nu ruim 5 maanden drachtig.
Of 6 maandsalarissen. Dat klinkt alweer een stuk minder lang
Bij een vriend van me is er 1 januari een veulen geboren!! Dan komen dan dus echt dekens en een warmtelamp aan te pas!Bassenqua schreef:Je moet inderdaad nog eventjes, althans Mirte dan natuurlijk. Begrijp wat je bedoelt hoor, maar ik zou nu om deze tijd van het jaar liever geen veulen hebben, dan is Juni / Juli toch veel mooier.Maar die leuke veulens........kriebel!!
violente schreef:Dank voor jullie leuke berichtjes en lieve woorden!
Dat doet een mens goed!!Mirte is nu ruim 5 maanden drachtig.
Nog een half jaartjeOf 6 maandsalarissen. Dat klinkt alweer een stuk minder lang
![]()
Die windhoos was inderdaad vreselijk. Zowiezo een hele indrukwekkende ervaring om middenin dat natuurgeweld te zitten.
Het water spoot door de kieren van de deuren, door de spotjes en door de afzuigkap naar binnen.
De ramen van de tuindeuren klapten er nog net niet uit...
De ravage was enorm. Ons dorp en de directe omgeving zijn in een brede strook compleet verwoest.
Bomen van 100 jaar oud braken als luciferhoutjes... Het was om nooit te vergeten...
We zijn maanden bezig geweest om alle schade waar mogelijk te herstellen en alles op te ruimen en de ravage in de bossen is nog steeds pijnlijk zichtbaar...
Maar goed. Een nieuw jaar, dus kijken we uit naar de mooie dingen van het leven![]()
![]()
Buikfoto's volgen hopelijk van het weekend

Nee hoor, ik heb geen idee. Ben niet zo goed in gokken
We zien het wel