Haha indd, je hebt ook merries die een enorme doorgezakte rug krijgen! Niet mooi, maar ook niet fijn voor het paard Ik ken wel een merrie die 11 veulens heeft gehad, en ik denk, 25 is geworden ofzo? Gewoon als het veulen er was, hup, de hengst er weer op.. Merrie is helemaal gek geworden en naar de slager gebracht, het grootste gedeelte van haar veulens ook..
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-11 21:53
Ahh wat sneu waarom haar veulens ook, geen papier? Nee phuu, ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om elk jaar weer zwanger te zijn
De ouders zijn alvast prachtig! Ik ben benieuwd naar het resultaat
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-11 15:40
UMayDream schreef:
Nee, het waren voor zover ik weet echt wel goede veulens! Maar totaal onhandelbaar.. Getsie nee zeg, dat zou ik ook echt niet willen
Oh, wat naar zeg.. heb je trouwens al is uitgerekend op wat voor kleur jouw veulen het meeste kans heeft? ik zit echt heeel vaak te rekenen. ik hoop zo dat het valk wordt.
Oeh nee, nog niet gedaan Hoe moet dat dan? De vader is dus een zwart, en Isolde is bont, dus dan neem ik aan dat ie zwart wordt? En dan met een wit voetje en een bles ofzo xD ? Gokje hoor
Umaydream, ja klopt ja en bij dam denk ik bay (bruin)? en dan iets met bont, sabino ofzo denk ik? Die weet ik eigenlijk ook niet Kwam er wat leuks uit?
Soraya, thanks! ik zet zeker foto's op bokt ja als het zover is!
Chestnut is vos Ja ik denk het wel! als het dan klopt iig.. ik weet zelf niet alle kleurgenen van mijn merrie dus dan vul ik altijd gewoon wat in.. dus dan is het niet 100% zeker
Tsja ik zou het ook niet weten wat de kleurgenen zijn van Isolde Ik hoop dat het een zwartbonte wordt of bruinbont. En anders zwart met een bles en 2 witte voetjes ofzo
Ja zoiets maarja, Black is gewoon zwartbruin en die heeft dat ook, dus aan Smoky black is niet echt iets bijzonder.. dat zie je ook gewoon voor zwartbruin aan, het moet dus eigenlijk gewoon valk worden