Oooooooh wat een leuk ding is het! (vind het helemaaaaaaaal niet erg om hier foto's te bekijken hihi). Nog een nachtje slapen voor je, dan is hij bij je op stal.
Idd nog een nachtje slapen en dan is deze kleine man er . Normaal gezien komt hij in de late voormiddag aan, gok dat ze vanavond/vanacht vertrekken dan?
Leuke aanwinst Ines! Schattig ding, en idd, je kudde blijft maar groeien zeg!
Was er niet nog eentje drachtig?
Emori
Geplaatst: 22-11-10 19:06
wauw wat een onwijs knappe man! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Cemlys
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-10 19:06
Er is er nog eentje drachtig ja . Maar de groei stopt hier wel even hoor .
Laureas
Geplaatst: 22-11-10 21:16
Wat is hij mooi, de grote versie van mijn Magic. Ga je hem ooit als dekhengst gebruiken, ben benieuwd naar zijn nakomelingen, vind hem ook een erg mooi hoofdje hebben. Proficiat met deze prachtige jongen, helemaal mijn smaak.
essiedepessie
Geplaatst: 22-11-10 21:20
de mini versie van een van mijn favo reining hengsten! Colonels smoking gun!
oew die is ook leuk, ja hij is mini en maxi-versie van een aantal paarden. Of hij ooit gaat dekken geen idee, dat moet ik echt zien met de tijd, plan is wel de opfok in en dan zien we, wil hem wel voor de kar
Hij is echt gaaf, en hij lijkt wel heel inimini . Ben benieuwd of hij blond blijft, Lodewijk heeft hele donkere manen gekregen, staart is nog wel licht maar dat blonde is juist zo gaaf bij een wit koppie .
ze zijn nu nog mooi blond idd. Hij heeft al een mooi vol staartje (ja ik beken vanavond nog snel even manen en staart geborsteld ),maantje zijn ook al best lang, maar nog echt met veulenkrullies.
Gefeliciteerd Ines, een mooie uitbreiding van je collectie Goed dat de reis goed is verlopen, is spannend met zo'n jong ding hè (ik spreek uit ervaring...)
Bedankt Lobke, is idd spannend met zo'n jong ding, je weet nooit echt hoe ze eraf komen. , maar is goed gegaan, dat is het belangrijkste! Hoe gaat het met je nieuwe spaanse aanwinst?
Idra
Geplaatst: 26-11-10 18:35
Zinfandel is een heel lief dier, hij is een stuk vrolijker en blijer dan eerst en begint duidelijk beter in zijn vel te zitten. Het is toch niet te onderschatten wat voor een weerslag zo'n reis op hun weerstand geeft
Laatst bijgewerkt door Idra op 26-11-10 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is in elk geval een feit, hij heeft toch zo'n 10 uur op de vrachtwagen gestaan, eerst van de moeder af, dan tijdje op stal gestaan, dan opgehaald, nog een weekje bij de transporteur gestaan en dan zo'n lange tocht. Ik doe het in elk geval eerst rustig aan met hem, maar hij lijkt z'n draai wel te vinden .
Hij is leukkkk! Ben ook groot fan van blauwe oogjes Benieuwd hoe die gaat opgroeien iig!
Barock
Geplaatst: 03-12-10 11:01
Idra schreef:
Zinfandel is een heel lief dier, hij is een stuk vrolijker en blijer dan eerst en begint duidelijk beter in zijn vel te zitten. Het is toch niet te onderschatten wat voor een weerslag zo'n reis op hun weerstand geeft