Morgen ga ik hopelijk na mijn werk even naar Eck en Wiel om haar zelf te zien en een aantal foto's te maken en meenemen op schijf naar Leiden. Ik heb nu alleen de foto's die mn zusje gemaakt heeft en naar me gestuurd heeft.
Het is wel een klein heksje als ik het goed begrijp van mijn zusje. Net met binnehalen was mijn vader met Nick vooruit gelopen de stal in en Nick stond daar al, de kleine wilde de wei gewoon niet uit en bokte zelfs naar mn zusje. Dat belooft wat voor later...
Aaaah, wat een leuk ding. Mooi dat het inderdaad een merrie is geworden. Nick doet toch maar mooi haar best en leuke paardjes te produceren. Die kol zal het nodige teken en gum werk gekost hebben. Eindresultaat is geweldig.
Anoniem
Geplaatst: 17-05-10 08:27
Gefeliciteerd. Naam is juist makkelijk met een F, Four-leaf clover
Bedankt voor de felicitaties. Lia, niet eens zo'n gek idee. Zal het vanavond eens voorleggen. Dan ga ik naarm n ouders om haar in het echt te bekijken en gaan we denk ik een knoop doorhakken wat haar naam nou echt gaat worden.
Wat een leuke kol heeft ze! Gefeliciteerd! Geniet ervan met het komende mooie weer!
Nickeltje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 23:02
Zo, ik ben nu pas thuis... Wat een mooi veulen. Maar wat een trutje! Het bokt, het schopt, het bijt, het trekt eten uit Nick d'r mond, het blijft alleen in de wei staan terwijl Nick al binnen is en we vinden het nu nog schattig... Ik ben bang dat we hier straks de handen vol aan hebben... Ik heb heel veel foto's maar omdat het al laat is en ik er morgen vroeg uit moet, maar eventjes 2 van vanmiddag.