wauw! Wat een super mooi, chique veulen. Dat filmpje vind ik echt geweldig! Die dunne stelten vliegen alle kanten op Geweldig! Mooi gebaar dat je je veulen naar je broertje wilt vernoemen. Fitzroy vind ik de mooiste naam.
Wat een knap mannetje zeg!! Moeilijk hé om een passende naam te vinden. Wat ik altijd deed is naar het veulen kijken en dan komt wel vanzelf wel een naam in je op, die je mooi vindt en die ook nog bij hem past.
Eef_Bam
Geplaatst: 05-05-10 23:25
Mooi veulen Mandy!
Forever Roy vindt ik de mooiste naam, maar aangezien je liever geen Engelse naam wilt zou ik dan voor Fitzroy kiezen.
wat een onwijs leuk diertje zeg! heerlijk hoe die daar zo door de wei galopeerd met zijn mams ik vind fitzroy echt een mooie naam, mooi dat je het veulen naar je overleden broertje wilt vernoemen
Mandyy!! Van harte gefeliciteerd, wat een gaaf dier!!!! kon ook niet anders met zo fijne merrie en met een hengst die ook fijn kan gaan!!! Veel geluk ermee!
Een Giraffe? Arm veulentje, ik zie de overeenkomsten niet zo. Ik vind hem een erg leuk koppie hebben, ik keen nog een keer naar de foto's en ik dacht ja, zo'n veulentje met zo;n koppie wil ik ook wel .
Haha, zo rennen de meeste veulentjes Giraffe rennen toch net wat anders hoor Wat een leuk ding zeg, en echt super lief dat je hem waarschijnlijk naar je broer vernoemd! Echt heel mooi gebaar!
Tis altijd zo lief hoe die moeders er bezorgd achteraan rennen
Wat een leukerd! Hij lijkt ook wel wat op ons veulen van vorig jaar van van Gogh En de naam is echt heel mooi! Krijg er tranen van in mijn ogen, is echt goed gekozen En zijn roepnaam is natuurlijk ook super
WolinLotte
Geplaatst: 07-05-10 09:45
rowo schreef:
Naam van het veulen wordt Fitzroy (zoon van Roy). Roepnaam wordt dan Frits
Gaaf!! Erg chique!! En lekker gewoon Frits in de volksmond.. leuk!!