Hoi Vanneke, eindelijk zijn we terug uit Frankrijk en kan ik de foto's es goed bekijken! Wat is ze prachtig!!! We wilden graag kleuren fokken en ja, kan niet anders zeggen dan dat het ons gelukt is hé Silverado is echt een kleurenbom en met dit meisje heeft hij het nog maar es bewezen! Ze is echt uniek hé! Geniet er maar ten volle van! XXX
Wat een prachtig veulentje! Echt een leuke aftekening op haar hoofdje!
moelly
Geplaatst: 03-05-10 18:18
wat een prachtig veulentje! en wat een prachtige hengst ook!
Laureas
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-10 22:02
Bedankt iedereen, vind het leuk dat ze zo graag wordt gezien. Momenteel ben ik aan het waken bij mijn volgende merrie, die staat te harsen, dit keer is het een Wynn veulen, ook een tovero hengstje!
sandra3235
Geplaatst: 03-05-10 23:21
Goh daar zal een mooi liefdes kindje uitkomen dan
Succes met Nikita,het gaat helemaal goed komen nog even dan heeft Fancy een vriendje of vriendinnetje om mee te spelen
Wat een mooie en toepasselijke naam voor dit aparte meisje.
Wel bijzonder zoals je zelf al opmerkt, mannetjes krijgen de appaloosa-kleur en de vrouwtjes bont.
megahaf
Geplaatst: 05-05-10 13:28
Hoi Vanneke, proficiat met het veulentje! Weer een "specialleke" wat kleur betreft, ik hoop dat er nog veel met Silverado gefokt zal worden want die geeft toch wel een heleboel kleurtjes en aftekeningen door. Al ben ik nu toch ook wel erg benieuwd naar het veulen van je andere hengst.
"Moet je nu wat weten, ik ben grote zus geworden, tweemaal op dezelfde dag!"
"Eerst kreeg ik een broertje erbij, en hij heeft zo'n mooie zilveren glans op zijn vachtje, baasje zegt dat zijn kleurtje zilverappel is, ik ken dat woord niet, maar mooi is het wel. Zijn naam is Midnight Blue!"
"En toen kreeg ik die dag ook een zusje, ook een bijzondere kleur zegt baasje, een bay dunn, en ze is helemaal in de wolken nu , met haar drie speciale baby's,...haar naam is Cinnamon Baybe"
"Maar ik ben toch de speciaalste en de oudste, ik zal ze alles wel snel leren, en goed op hen babysitten. "
Hey Vanneke, wat zijn ze toch mooi alledrie!!! Verlang al om Baybe binnenkort in mijn weide te zien lopen samen met haar mama Fancy is inderdaad ongelofelijk speciaal hé! Zo'n schatje!!!!