snap ook niet waarom de mids dat gedaan hebben. Zie ook vaak overal de fotograaf erbij staan en ik vind dat balance echt wel meer aandacht verdiend hoor!
Ze is zo mooi en echt een heerlijk ding om te zien. Ben maar trots op haar melody. Ben erg benieuwd wat ze met de keuring gaat doen.
Wat een mooi veulentje, met ook een prachtige moeder, en daar dan weer geweldige foto's van! Echt leuk om naar te kijken! En veel plezier met dit mooie koppel!
Wat een knappe dame! Mooie foto;s heeft Sjoerd weer gemaakt.
laantje98
Geplaatst: 10-05-10 21:36
Stoer veulen en de foto's zijn helemaal het einde. Goede fotograaf.
MelodyT
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-10 11:55
Thanxx,ja ik kan hem ook zeker aanraden! Wie weet dattie laat ik hem mn merrie ook nog eens op de foto zetten als ze nog wat meer terug in proportie is.
Bimmetje
Geplaatst: 02-06-10 12:23
hallow daar!!!!!!!!!
Hoe is het met de kleine balance??? Wanneer was de keuring?
he meissie,Gaat super!Groeit erg hard en vollop aant verharen!Zal vandeweek eens foto`s maken ze word zo donker hals is nu zowat zwart!Hoe is het met Devin?Kunnen binnekort wel ff bijkletsen als je zin hebt?Keuring is trouwens 14juli!
Bimmetje
Geplaatst: 02-06-10 14:45
nou ik ben erg benieuwd naar foto's hoor! Met Devin gaat het ook goed, hij heeft al een mooi brilletje hihi. Ook word zijn snuitje als steeds zwarter. Dus de veulenharen verdwijnen langzaam. Ook is ie lekker brutaal, maar kan al netjes meelopen aan het touwtje en al redelijk goed vast staan. Hij is nogal een vechtertje Maar ow zo'n schatje
Keer bijkletsen lijkt me leuk melody! Moeten we zeker weer eens doen.