Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig hoe het zit met zijn naam. Gaan jullie hem bij een ander stamboek dan het KWPN inschrijven?
Origineel
Geplaatst: 02-05-10 13:46
Mooi veulen heb alleen je beginpost gelezen in je vorige topic zal nu de rest even lezen, Wel erg hoor goed dat er een veulencentrale is zo dan .
mooi veulen !!
edit: gelezen , gelukkig accepteerde zij hem wel . heb je ook meer kans denk ik met het inwrijven van de nageboorte en het ander dode veulen.
silverbrumby
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-10 16:50
RoWi schreef:
Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig hoe het zit met zijn naam. Gaan jullie hem bij een ander stamboek dan het KWPN inschrijven?
Ja hij wordt geregistreerd bij het Nrps stamboek, net als zijn zus Eden. Dat is in eerste plaats veel goedkoper, en 2e bij Kwpn krijgt hij anders ook blauw papier, dus het maakt niks uit.
Wat fijn dat het goed is gegaan!!!. En wat is het een prachtig veulen zeg.
amber2202
Geplaatst: 02-05-10 18:09
Wat een heerlijk ding!
Tsikala
Geplaatst: 02-05-10 19:53
En zijn papa Wup, gaat ook super! Lees net dat hij voor de tweede x 1e is geworden op het NK (prix st. george) en een super score van 71.58 procent heeft behaald!
Hier nog een foto van zijn grote (half) zus Carrera (8,5 mnd)
silverbrumby
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-10 20:17
@Melina: Mooie foto van Carrera, dat wordt een mooi paardje! Wow dat is zeker een hele goede score van Wup en Joyce Wup en Joyce Heuitink moeten ook in Zevenaar startten tijdens de paardendagen, daar ga ik nog wel even kijken
Ik zag ineens een update in het andere topic, dus kwam meteen even gluren, wat gaat ie super zeg! Volgens mij is ie wel vreselijk gek op zijn pleegmamma, hij staat zo graag bij haar . En wat kan ie rennen zeg! Wel echt heel erg fijn dat de merrie hem zo goed heeft opgenomen.
Kwendeltje
Geplaatst: 03-05-10 12:18
Heb je vorige topic met tranen in mijn ogen gelezen . Wat een drama. Maar ben blij te lezen dat je een pleegmoeder voor hem gevonden hebt en dat het super klikt tussen die 2 .
De foto's zijn gewoon super, wat een stoere vent. Daar mag je oprecht trots op zijn.
annetmulder
Geplaatst: 03-05-10 12:22
Geweldig dat het zo goed gaat! Een stille meelezer van je topic's