Wat is ze gaaaaaaaaaf! En mooi getekend! Prachtig die lichtere manen, weet je ook hoe de kleur word als ze ouder word?
Van harte gefeliciteerd!!
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-10 10:26
Julia (Larachel) heeft de halfbroer (Falke) van de vader van Aimy. en hij had exact de zelfde kleur als Aimy als veulen. En nu hoop ik natuurlijk heel hard dat ze op hem gaat lijken!
wat een prachtig veulen... vind dr kleur wel heel apart zo met die lichte manen... gefeliciteerd met t kleine opdondertje
Manda
Geplaatst: 21-04-10 13:23
Met het dekentje is zo schattig
Falke is echt mooi! Maar is die niet van basiskleur zwart dan? Ik meen me te herinneren dat het zwarte zilverappeltje van Dorien ook als veulen snel doorkleurde naar heel lichtbruin alvoor weer naar zilverappel, je moet haar eens naar foto´s vragen!
Falke is bruin, net als Jagdfalke. beide lijken ze zwart maar aan de kopersnoet zie je nog dat ze bruin zijn.
joytje_05
Geplaatst: 21-04-10 14:04
Nogmaals van harte gegeliciteerd!! Mooie naam hoor Aimy Dat zou ook gaaf zijn als ze precies dezelfde kleur krijgt als Falke.. Nog heel veel plezier met haar
Manda
Geplaatst: 21-04-10 14:26
xElienx schreef:
Falke is bruin, net als Jagdfalke. beide lijken ze zwart maar aan de kopersnoet zie je nog dat ze bruin zijn.
Wat appart zeg! Zo donker bruin!
Met de keuring zal je het wel weten toch, dan is ze geschoren! Zou wel super mooi zijn als ze ook zo´n kleur onder haar bruine vachtje heeft , of moeten ze eerst doorkleuren? Dan moet je haar toch echt houden .
Ook namens mij ontzettend gefeliciteerd!! Zij is echt een duidelijke ziverbruintje. Hopelijk blijven er voor ons ook nog wat merrietjes over........ Geniet er maar lekker van.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhww die filmpjes!!! Ze krijgt wel praatjes zeg! Hahaha echt ontzettend schattig! Longeren hoef je haar igg niet meer te leren
Tosadog
Geplaatst: 21-04-10 21:51
Ik had je in het andere topic al gefeliciteerd, maar nogmaals proficiat met deze beauty waar alles op en aan zit!