Ja zeg, wat is dat met die merries dit jaar? Allemaal ons zo laten wachten!
Maar Caramel gaat voor jou een toppertje maken hoor, daarom duurt het iets langer je gaat het zien, ik hoop zo hard voor jou op een prachtig veulen van haar.
Spannend hoor, ik wens je een gezond en mooi bont getekend veulentje toe!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-10 10:25
Ze laten ons inderdaad wel erg wachten he dorien!! Maar het zal vast een keer komen we moeten alleen wachten wachten en nog eens wachten.
Bedankt Anke dat hopen wij ook.
Ze lijkt nu toch wel vorderingen te maken met haar uier. Verder zie ik helemaal niks aan haar, ze is vandaag 349 dagen. Zou het dit weekend komen?? aan het weer zal het niet liggen.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-10 23:31
Net nog even op stal geweest. Ze heeft nu een vol strak uier ze lijkt er dus klaar voor Ze leek vandaag wat onrustiger staart slaan, hoekje kijken, buik kijken. We wachten af maar het lijkt nu niet lang meer te duren.
sandra3235
Geplaatst: 24-04-10 23:45
Mariska,..ik leef ontzettend met je mee,.. van mij mag je eerder je met smart verwachte veulentje hebben dan wij Ik duim hier voor je,...ik ben zo benieuwd!!! Succes he meid!!!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 08:44
Wilde het eerst niet hier vertellen maar ja jullie weten ervan.
Vanmorgen op stal gekomen en wat trof ik er aan. Caramel die haar haar veulen heeft gekregen. Het veulen is dood, waarom dit veulen!! Snap niet hoe het kan, het alarm had ze om maar is niet af gegaan!! Ik hoef jullie dus ook niet vertellen hoeveel verdriet mij dit geeft.
sandra3235
Geplaatst: 25-04-10 08:52
GVD!!Mariska,..meid ik zit hier gewoon mee te janken,wat vind ik dit erg! Hier begrijp ik helemaal niet meer van,wat is het leven dan toch hard! Ik kan niet anders zeggen dan heel veel sterkte,dikke knuf van ons
oh my god... Jeetje dat is heel erg! Ik volgde je topic elke dag. Uit deze mooie mama en papa moest wel een prachtig veulen komen! Ik vind het heel erg voor je! Zeker gezien de mooie pap er niet meer is... Heb je een idee wat er gebeurd is? Heel veel sterkte!
Veel sterkte Mariska met je verlies, velen keken enorm uit naar deze spruit nadat je andere merrie het Grit baby verloren is.
Ik heb geen woorden voor dit verdriet! Hou je sterk! Ik leef met je mee!
Tosadog
Geplaatst: 25-04-10 17:46
Ik zat het vandaag nog eens te overdenken: Paps op een afschuwelijke manier overleden, dan denk je gelukkig nog 2 nakomelingen van hem te kunnen hebben, zodat je in ieder geval nog iets hebt, 1e veulen van Grit kon helaas niet verder leven en dit merrietje heeft het ook niet gered ondanks al het waken..het is net of er een vloek op heeft gerust. Wat ik dus zo vreemd vind is dat het alarm niet is afgegaan, of zou ze staand bevallen zijn? Hoe dan ook, je krijgt dit veulen er niet mee terug.