Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
XoNo schreef:Peterina schreef:Bij nadere bekijken van de foto's ben ik bijna zeker dat het een buckskin is.
(? zit er misschien ook Dun in de mix?)
Met 2 blauwe ogen?
Peterina schreef:Ik gok op een buttermilk VALK!
De baby-blues zullen waarschijnlijk donker worden in de komende weken, de manen en staart zullen donkere worden.
Perlino's worden 99,9% nooit met zwarte sokjes geboren ... bleke buckskins wel! Ik laat het 0,1% omdat er ALTIJD een uitzondering op de regel kan zijn
Peterina schreef:Wat de naam betreft ... je hebt het al zelf gezegt:
Bij nadere bekijken van de foto's ben ik bijna zeker dat het een buckskin is.
(? zit er misschien ook Dun in de mix?)
TNT schreef:de sokjes zijn niet zwart lijkt alleen op de foto, in het echt zijn ze wat leverbruinig maar zeker niet zwart
.....
zeker weten dat het geen buckskin is ze heeft 2 helder blauwe ogen en geen zwarte manen of staart die zijn maar een enkel tint donkerder dan de vacht
over het dun gebeuren dat is countershading het streepje dat je ziet is maar half
).Peterina schreef:Ik gok op een buttermilk VALK!
De baby-blues zullen waarschijnlijk donker worden in de komende weken, de manen en staart zullen donkere worden.
Perlino's worden 99,9% nooit met zwarte sokjes geboren ... bleke buckskins wel! Ik laat het 0,1% omdat er ALTIJD een uitzondering op de regel kan zijn![]()
Proficiat met je mooie meisie! Ben erg benieuwd hoe haar kleur zich verder 'ontwikkeld'!!

)