AAAAAAHHHHHHH wat een super knap veulentje! Mooi kleurtje ook.
heel veel succes met haar!
sandra3235
Geplaatst: 03-03-10 23:15
Meavey schreef:
Je hebt een middag Bambi knuffelen gewonnen Sandra. Je bent welkom! Haar aaibaarheidgehalte is ook wel extreem hoog hoor... Zou deze ook zo in bed meenemen!
Deal Ik kom heel graag nog een keer buurten,maar dan moeten hier eerst ook de veulens geboren zijn Je kan haar zeker niet per post sturen???
Hoi Linda, dikke proficiat met dit prachtige meisje! Je jaar is goed begonnen, wat is ze leuk! En grappig dat die hondendekentjes zelfs nog te groot zijn. Ze zal wel snel sterk uitgroeien! Geniet maar van haar!
Ik heb haar niet gemeten maar schat haar op ongeveer 45 cm. Maar ik zal wel blij zijn als ze een week oud is hoor, ze eet en ze slaapt en dat is ook alles. En deze kou, daarom dek ik zelf dus nooit eerder als mei. Vind april vroeg zat voor een veulen! Ik zal blij zijn als ze lekker door de stal gaat huppelen! Nu doet ze alleen nog wandelen.
Ik ben ook gevallen voor dit kleintje. Hopelijk wordt het snel mooier weer en kan ze dartelen zonder dekentje.
Geef haar maar een knuffel van mij!
Vue
Geplaatst: 04-03-10 14:33
Wat een hummeltje Gefeliciteerd!
Foss
Geplaatst: 04-03-10 17:00
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je wil dat ze gauw een week oud is, in de winter bevallen is niet niks, heb zelf een keer een veulen gehad in december toen het geboren werd hebben we allemaal kacheltjes in de stal gezet. De DA moest lachen maar hij had het koud kwam met 45 graden verschil op de aarde dus dan mag je wel even verwend worden.
Ben benieuwd hoe ze eruit ziet volgende week.
Eydis
Geplaatst: 04-03-10 23:37
Ohh wat schattig!
Meavey
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-10 23:53
Moeder en kind hebben vandaag een uurtje buiten gelopen, was vooral moeders erg blij mee. En kindlief ontdekte dat ze nog veel harder kon. Dierenarts is gister nog langs geweest alles klonk goed, heeft nog wel een spuitje gehad om haar longetjes nog even een boost te geven. Maar het gaat dus steeds beter, ze krijgt steeds meer energie.
MelanieB
Geplaatst: 06-03-10 23:56
Heb ook een minipaardje hengst die Bambi heet Ze zijn zo leuk