Ben net weer naar stal geweest. Ze heeft een onderlaagje van vlas en een dikke bovenlaag van stro. Er vormt weer een hoopje hars en haar banden zijn ietjes weker geworden vergeleken met gisteravond. Toen ik me even omdraaide, had ze gepoept en ging ze daar lekker in liggen.
Ja ik vind het ook erg leuk! Ik ben wel echt blij met het paard dat ik nu heb. 14 jaar, ruin van Caruso. Super braaf en vriendelijk. Eigenlijk best wel een sukkeltje. Haha. Heb hem nu 1 1/2 jaar en het is een super beest voor een eerste paardje.
Als ik ooooit een veulen zou willen zou ik ook een hengst willen denk ik. Dan ben ik al wat verder en ik vind een uitdaging ook wel iets hebben
fetisje
Geplaatst: 01-04-10 17:48
Dat begint erg spannend te worden! ik volg met plezier mee
Wat is de dek datum eigenlijk ? Het zou nl heel goed kunnen dat ,omdat je vocht/melk uit haar spenen trekt ,dat je voortijdig wat melkproductie opwekt en wat je dus ziet ,gewoon opgedroogd vocht is... het kan he ...
Nou zit ik toch te twijfelen of ik vannacht nog een keer zal gaan kijken?! Onrustig was ze niet en ze ging alweer meer eten. Ik denk dat ik morgen ga waken, want er komt wel doorzichtig spul uit haar uier, dat misschien snel verandert in wit spul.
wat is de exacte uitgerekende datum of heb ik daar overheen gelezen; het is niet abnormaal als een merrie 2 weken te vroeg of een maand te laat gaat bevallen