loesje2004 schreef:Haha fotos van Booster heb ik bijna niet kunnen maken , mooni ging gewoon voor de camera staan .Ik zal eens kijken of ze zaterdag willen poseren!
[quote="Sharon_Jims"]Ach arme Emilio straks heeft hij nog een hoogte complex!quote]Hij wordt wel stoer zeker als hij net als zijn broer 1.70 wordt (met mijn lengte best moeilijk op te komen)
biesje schreef:Hij wordt wel stoer zeker als hij net als zijn broer 1.70 wordt (met mijn lengte best moeilijk op te komen) 170??? Hmm ik ben blij dat Mooni zo groot niet wordt!
Best nog moeilijk mooie fotos maken , Booster verschuild zich vaak achter de grootste van de groep die lefgozer , en dan krijg je zulke fotos .
Sharon_Jims schreef:biesje schreef:Hij wordt wel stoer zeker als hij net als zijn broer 1.70 wordt (met mijn lengte best moeilijk op te komen) 170??? Hmm ik ben blij dat Mooni zo groot niet wordt! moet je na gaan wat een klim hahaha (galop geeft wel een machtig gevoel)
haha mag hij blij zijn dat ik niet meer zo zwaar ben anders hangt al dat gewicht in zijn rug met opstappen.en zero is maar net 1.62 dus was wel ffies wennen
ik zal wel eens kijken of ik hem nog ergens bij de hand heb of dat hij ergens bij mijn pa ligt dan kan het nog wel ffies duren