sandra3235 schreef:Tot nu toe zijn het alle 3 hele rustige veulies bij hun mama in de buik.Anders dan drakie Kaylee iig
![]()
Die van Desert wederom weer het liefste
Nikita's veulen is ook de rustigste hier, valt dus echt wel op.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Blonde daarentegen,begint al een aardig uier en stuwing te krijgen,ik heb zo'n vermoeden dat ze niet half april haalt.Over 3 weken is ze 300 dagen drachtig en heeft al bewezen dat ze dan ook net erna kan bevallen met een gezond veulen,dus we wachten af,...
Manda schreef:sandra3235 schreef:Blonde daarentegen,begint al een aardig uier en stuwing te krijgen,ik heb zo'n vermoeden dat ze niet half april haalt.Over 3 weken is ze 300 dagen drachtig en heeft al bewezen dat ze dan ook net erna kan bevallen met een gezond veulen,dus we wachten af,...
Spannend zeg!
Heb je een foto van de uier met stuwing? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
sandra3235 schreef:Wat is een kekveulen,nieuw ras Maris?![]()
plaats je link even dan hier,..gaan we bij jou ook volkletsen![]()
En hoezo saai Mel??Ik heb mijn best gedaan hoor in jou topic,..![]()
Ik moet hier eigenlijk ook nog dikke buikenfoto's zetten he???
Tosadog schreef:Mel waar is je link? Gaan we je post even spammen![]()
Dat kek..tja dat is een verhaal..te lang om hier neer te zetten vrees ik...maar het woord kende ik al hoor, heb het alleen in het weekend horen gebruiken in een hele leuke context..het betekent pittig, leuk, stoer maar toch lief zeg maar
melanie_h schreef:haha, ik kon dat woord ook niet hoor, dus je bent niet de einge San![]()
Trouwens dit is jouw topic,ga ik mijn link toch niet plaatsen en anders ik zet het wel ienimini neer![]()
[ITP] Mijn diamandjes op de kiek