Gefeliciteerd ..Wat een dotje. Hopen op snel mooier/warmer weer zodat die kleine zichzelf lekker uit kan leven met mams samen.Geniet ervan
Wat heerlijk een veulentje! En het is nog winter.Zo te zien een mooi veulen. Prachtig snoetje, zo zonder aftekeningen. Heel bijzonder!Benieuwd naar de eerste buitenfoto's
Ahhh het eerste F'je! Gefeliciteerd, wat een droppie! Fijn dat alles volgens het boekje is verlopen. Hopelijk kan hij snel naar buiten!
Ok dan snap ik hem. Jammer van het koude weer maar beter dan als hij gewoon echt te vroeg was geboren
Ben ik weer!De stal overhoop halen is sinds vandaag mijn favoriete bezigheidPoging doen tot etenIk ben helemaal niet groot hoor!
Ach wat lieffff! Gefeliciteerd hoor!Jammer dat het nog echt winter is, maar ja dat weet je hier in Nederland toch nooit. Zo te zien vermaakt hij zich wel in de stal.
Goh had nog helemaal niet op Kraamstal ITP gekeken.Gefeliciteerd, veulen ziet er tierig genoeg uit ondanks het weer,Ik hoop voor je het snel gaat dooien, kan hij lekker naar buiten
Met dit weer verwacht je eigenlijk ook nog geen veulens! Laat het weer maar snel beter worden, komen er mooie buitenfoto's
Knappe kerel hoor, gefeliciteerd!Helaas is hier vannacht weer sneeuw gevallen, hopelijk wordt het snel voorjaar, kan hij lekker naar buiten