maar ik denk dat ze binnenkort pas echt beginnen te groeien. vorige keer had ze ook pas tijdens de bevalling een volle uier gekregen
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-10 15:33
even nagekeken silver vorige keer op 9 maanden (dus ongeveer gelijk aan nu)
10 maanden
en 11 maanden
die laatste is toch niet echt melk? het voelde niet als een balon zeg maar. er zat niet echt spanning op. tegen de buik aan waren ze ook smaller. sja, hoe leg je dat uit? melk is toch als de tepels ook vol zitten enzo?
Eponastable
Geplaatst: 18-02-10 15:36
nou dan fopt ze je wel echt ja ze is vroeger uitgerekend dan mijn merrie
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 00:35
ze fopt indd
meestal voel ik 's avonds tijden het eten even aan haar buik. binnen een paar seconden voelde ik de kleine kickbokser dan al tekeer gaan. laatste tijd voelde ik wat minder omdat sil wat gevoelig aan haar buik was. de keren dat ik voelde, voelde ik maar weinig. net toch nog maar eens even uitgebreid gevoelt (10min ofzo), maar ik voel niet echt wat ik twijfel of ik hem voelbewegen/verplaatsen, maar echt dat schoppen is het zeker niet. hopelijk hoef ik me geen zoregen te maken en is het een rustig merrietje Mylo was was namelijk tot aan het eind heel druk.
ze zit vandaag trouwens op 290 dagen
Jaimyliefje
Geplaatst: 20-02-10 00:43
Meteen een stipje gezet op dit topic, maar toch maar besloten ook te reageren Wat een combinatie zeg! Echt prachtig. Ik ben net als al de rest hier heel erg benieuwd naar het veulen. Dat het een mooi gezond beestje mag worden!
Ik vind je hengstenkeuze wel echt geweldig goed, dat is met name de reden dat ik reageer. Wat een mooi dier heb je uitgekozen zeg Dat is nog eens wat ik noem een minipaardje
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 00:44
bedankt! leuk om te horen (ook voor Jody )
zelf vind ik hem ook heel goed bij sil matchen. en nu afwachten wat het gaat worden
buikje lijkt ook al weer aardig wat gegroeit tov afgelopen fotomoment 10 maart is het weer tijd voor de maandelijkse buik-en-tietjes-update-foto's. waarschijnlijk zijn er dan ook wat tietjes te verwchten
Nounou Elien,je vergelijkt je mooie paardje toch niet met een varkentje
Mag ik die van mij ook bij je brengen,ik zie net dat je een mooie ruimte hebt om te poetsen
En dat veulen voelen klopt hoor,hier zijn ze(sommige uitgezonderd)ook rustiger,hebben minder plek he,..
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 22:46
die haren zijn ook van femke hoor maar dan is het indd nog een flinke berg. erg handig hoor, een zaag de stallen zijn ook erg handig zo, zonder bodembedekking. mooie poetsruimte je mag ze gerust komen brengen hoor, alleen weet ik dan niet of je ze nog terug krijgt
Wat een prachtige papa en mama! Dat kan niet anders dan dat daar een erg knap veulen uit komt! Ik ben heel erg benieuwd naar de kleur! Flinke buik heeft je merrie al hoor.
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 22:56
silver draagt heel laag. die buik gaat nog veel dikker worden
vorige keer was ze aan het eind zo: Mylo zit op zn kont in het kuiltje
Laatst bijgewerkt door xElienx op 20-02-10 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Manda
Geplaatst: 20-02-10 23:01
Ongelovelijk!! Ik dacht dat mijne dik was maar Sil is echt een stuk dikker . Sil zal ook een groter veulentje krijgen maar is zelf natuurlijk ook wat groter .
Jeetje, daar kan alleen maar een práchtig veulen uit komen!! Wat een onwijs gave ouders zeg Ik ga dit ook zeker volgen
s_loves_p
Geplaatst: 21-02-10 16:12
oe er is weer een beebietje op komst en als daar niet een hele mooie kleur uit komt dan ben ik echt verbaasd wat een mooie merrie en pappie krijgt dat veulentje ik ga dit ook echt volgen ben reuze benieuwd!!!!