Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ozzyke schreef:Die hengst is niet goedgekeurd, wat ik wel heel raar vind voor zo'n stal..
Ik moet de afstamming en haren van de vader nog krijgen, ( beetje problemen om ze te krijgen) ze zouden ze nu voor de 2e keer op gaan sturen, maar zoals zei ze bij verkoop heette de vader Hette, en de moeder heet Mien, en zou volgens haar in KWPN staan gerigistreerd, maar kreeg nu een kopie en dat blijkt het NRPS te zijn, De moeder is half fries half KWPN, dat zie ook wel in haar terug vind ik.
Weet alleen nu niet wie echt de vader is, want vind het allemaal een beetje raar hoe erover wordt gedaan. Maar ik wacht geduldig af.
BarockPinto schreef:ozzyke schreef:Die hengst is niet goedgekeurd, wat ik wel heel raar vind voor zo'n stal..
Ik moet de afstamming en haren van de vader nog krijgen, ( beetje problemen om ze te krijgen) ze zouden ze nu voor de 2e keer op gaan sturen, maar zoals zei ze bij verkoop heette de vader Hette, en de moeder heet Mien, en zou volgens haar in KWPN staan gerigistreerd, maar kreeg nu een kopie en dat blijkt het NRPS te zijn, De moeder is half fries half KWPN, dat zie ook wel in haar terug vind ik.
Weet alleen nu niet wie echt de vader is, want vind het allemaal een beetje raar hoe erover wordt gedaan. Maar ik wacht geduldig af.
Wouw wat een leuk veulen.
Ik heb zelf ook vorig jaar een barock-pinto veulen gekocht en ik zit met een soortgelijk probleem.
Alleen ik weet wel wie de vader is van mijn veulen, maar ik weet niet waar hij is.
Mijn paardje is 50/50, moeder is een volpapier fries en papa is Tarzan, nakomeling van Ico sun.
Heb jij je al een beetje verdiept in het inschrijven bij het Barock-Pinto stamboek??
Ik zit er namelijk zelf ook aan te denken om die van mij in te gaan schrijven maar vind het zo jammer dat
ik niet (net zoals jij) kan aantonen wie de vader is.
Je gaat met hem dus ook de keuring doen neem ik aan.?