Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoekiej schreef:Nakisha schreef:Nou, kijk es aan... het is dus goedgekomen??
Ik ben blij dat Billy-Jay (hee, dat klinkt leuk...) toch op een goede plek zit waar hij veilig op kan groeien.
Maak er dan Billy Jean van
ja zou wel toepasselijk zijn.
) goed gaat.
Waarom zou ze zeggen dat ze weer contact hebben als ze dat niet hebben? En Eppie heeft het niet overgenomen naar mijn mening. Ze zegt juist dat ze dat niet wil en na twee berichtjes is ze hier niet meer geweest. oji schreef:Ben de hele tijd een stille lezer geweest op deze topics. Wat ik wel heel vreemd om te lezen vind, is dat nu Eppie gemeld heeft dat ze er onderling uit zijn en weer praten, iedereen dat maar voor zoete koek aanneemt. Yvonne hebben we hier helemaal niet over gehoord en sinds Eppie het topic weer min of meer heeft overgenomen heeft Yvonne zich ook niet meer op het topic gemeld. Ook vreemd dat Eppie meldt dat Yvonne op zoek is naar een Friese naam voor het veulen, zij lijkt mij toch oud en wijs genoeg om daar zelf naar te vragen...en als ik in het profiel kijk is Eppie degene met de 'Friezentic'. Zou heel fijn zijn als ze inderdaad weer praten, maar geloof dat pas als Yvonne dat zelf ook bevestigdt. Eppie sprak al eerder over dat ze eruit waren en een soort contract hadden, waar Yvonne niets van wist.
Maar goed, het belangrijkste is dat het goed gaat met het veulen, hoe dat ook mag heten. Super dat het er ondanks alle toestanden in zijn jonge leventje er nu toch zo blakend bij staat!!! Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld en hoop dus ook dat op bokt te volgen blijft.
ja echt wel altijd al gehad.
ESSIE70 schreef:Ik vind het ook wel een beetje brutaal om een advertentie van een andere site hier te gaan plaatsen.
Kan toch ook per pb? Als het het zonodig wil weten?