JAY JAY HET BOKT VEULEN ! ! !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kappiegirl

Re: JAY JAY HET BOKT VEULEN ! ! !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:12

Hey Eppie en Yvonne wat goed dat jullie er samen uit zijn gekomen. Geniet samen van de stoere Billy Jay Jay en maak zijn leventje tot een paradijsje.
Toppie dat jullie er samen uit zijn.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:28

Nou, kijk es aan... het is dus goedgekomen??
Ik ben blij dat Billy-Jay (hee, dat klinkt leuk...) toch op een goede plek zit waar hij veilig op kan groeien. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:31

Nakisha schreef:
Ik ben blij dat Billy-Jay (hee, dat klinkt leuk...) toch op een goede plek zit waar hij veilig op kan groeien. :D

Maak er dan Billy Jean van :D

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:10

Pff, me door vorig topic heen geworsteld, en toen hier. Fijn dat Jay Jay goed terecht is gekomen, en fijn dat jullie beiden weer aan de praat zijn gegaan!
Yvonne, dat jou kleine kerel volgend jaar maar heel veel mooi weiland mag zien :D

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:19

Snoekiej schreef:
Nakisha schreef:

Maak er dan Billy Jean van :D

hahaha :D ja zou wel toepasselijk zijn.
ik vind Billy nog steeds mooie naam maar Yvonne wil hem toch graag een andere naam geven, een mooie Friese naam, dus wie nog een leuke naam weet ;)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:23

Jelle?

Maarja hij boft maar met twee mama's!

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:44

Mooie naam Jelle ben benieuwd wat Von ervan vindt.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:53

billy jay lijkt me de gepaste naam

iig fijn dat jullie weer op speaking terms zijn
nu hopen dat het helemaal goed gaat komen
met het ventje

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:54

ik heb ooit een veulen gekocht wat ze ook jay jay hadden genoemd
nou betekent jay ekster en dat 2 x achter elkaar vond ik nou niet de leukste naam voor mijn paardje :o

aangezien de JJ al vertrouwd waren heb ik er Jolly Joker van gemaakt, want dat was hij ook, een vriendelijke vrolijke grappenmaker

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:34

Ja dat is wel een goed idee een nieuwe naam. Onze hond moest vroeger ook een friese naam. Hij kwam bij een friese fokker vandaan. Werd toen Neanke -- (Nienke) Was een reu.

.... http://www.sudewyn.nl/friese/stabijnamen.htm

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:12

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Billy Jay ook een hele leuke naam vind voor hem en dan maakt het voor jullie niet uit hoe je hem noemt Billy voor Eppie en Jay voor Yvonne dan zijn beide namen samen gevoegt en aangezien jullie samen weer op goed voet gaan zou dat best een leuk idee er achter kunnen zijn toch?

Wij hebben een fries gehad die hete Nolleke en was echt een ouderwetse fries maar vind de naam nog steeds zo leuk. Of Tjimme zo hete de jaarling van een vriendin van mij was ook een fries, Tjeerd "maar dat vind ik niet zo bij hem passen denk ik"is natuurlijk mijn mening..., Tjedde zo hete de fries waar de manege mee begon als eerste "paard" in beinsdorp (heel lang geleden).
Nou ja ben in iedergeval heel nieuwschierig naar wat het uit eindelijk gaat worden.

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:28

Teade, Auke, Wobke, Rintje, Lolke, Durk, Jilke, Oege, Tsjamke, ga zo maar door. Woon in Friesland dus heb hier veel 'inspiratie'

Als je even googelt vindt je er genoeg.

Verder heel erg goed om te zien dat Billy Jay (vin ik ook een leuke naam :D ) goed gaat.
Ben ook blij dat Eppie en Yvonne nu samen door een deur kunnen. Dat komt het veulen alleen maar ten goede.
Nu nog een groot en sterk paard worden! Maar dat gaat zo wel lukken.

Succes ermee!!

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:47

Ben de hele tijd een stille lezer geweest op deze topics. Wat ik wel heel vreemd om te lezen vind, is dat nu Eppie gemeld heeft dat ze er onderling uit zijn en weer praten, iedereen dat maar voor zoete koek aanneemt. Yvonne hebben we hier helemaal niet over gehoord en sinds Eppie het topic weer min of meer heeft overgenomen heeft Yvonne zich ook niet meer op het topic gemeld. Ook vreemd dat Eppie meldt dat Yvonne op zoek is naar een Friese naam voor het veulen, zij lijkt mij toch oud en wijs genoeg om daar zelf naar te vragen...en als ik in het profiel kijk is Eppie degene met de 'Friezentic'. Zou heel fijn zijn als ze inderdaad weer praten, maar geloof dat pas als Yvonne dat zelf ook bevestigdt. Eppie sprak al eerder over dat ze eruit waren en een soort contract hadden, waar Yvonne niets van wist.

Maar goed, het belangrijkste is dat het goed gaat met het veulen, hoe dat ook mag heten. Super dat het er ondanks alle toestanden in zijn jonge leventje er nu toch zo blakend bij staat!!! Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld en hoop dus ook dat op bokt te volgen blijft.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:52

Ik geloof Eppie wel gewoon :) Waarom zou ze zeggen dat ze weer contact hebben als ze dat niet hebben? En Eppie heeft het niet overgenomen naar mijn mening. Ze zegt juist dat ze dat niet wil en na twee berichtjes is ze hier niet meer geweest.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:30

oji schreef:
Ben de hele tijd een stille lezer geweest op deze topics. Wat ik wel heel vreemd om te lezen vind, is dat nu Eppie gemeld heeft dat ze er onderling uit zijn en weer praten, iedereen dat maar voor zoete koek aanneemt. Yvonne hebben we hier helemaal niet over gehoord en sinds Eppie het topic weer min of meer heeft overgenomen heeft Yvonne zich ook niet meer op het topic gemeld. Ook vreemd dat Eppie meldt dat Yvonne op zoek is naar een Friese naam voor het veulen, zij lijkt mij toch oud en wijs genoeg om daar zelf naar te vragen...en als ik in het profiel kijk is Eppie degene met de 'Friezentic'. Zou heel fijn zijn als ze inderdaad weer praten, maar geloof dat pas als Yvonne dat zelf ook bevestigdt. Eppie sprak al eerder over dat ze eruit waren en een soort contract hadden, waar Yvonne niets van wist.

Maar goed, het belangrijkste is dat het goed gaat met het veulen, hoe dat ook mag heten. Super dat het er ondanks alle toestanden in zijn jonge leventje er nu toch zo blakend bij staat!!! Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld en hoop dus ook dat op bokt te volgen blijft.

Jammer dat je het niet geloofd maar ik hoop niet dat je hier weer de discussie open gaat maken.
Ik weet niet waarom Yvonne niet reageerd, meschien druk.
Het is ook niet zo dat we iedere dag contact hebben maar we zijn er verder gewoon uit.
Ze heeft me gisteren nog adres doorgemaild via bokt voor veulenopfok voor mijn friese veulentje.

Friesentic? Wie ik hahahaha :D ja echt wel altijd al gehad.
volgens Von is JJ een halve Fries, f kwart fries weet niet precies en ze wil graag een Friese naam voor hem maar dat laat ik verder aan haar over, is gewoon leuk om over dat kereltje te praten hier echt hoor.
En Von wil graag dit topic maar als we weer de discussie voortzetten gaat het weer op slot n dat zou balen zijn ;)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:48

Hoezo discussie.
Als iedereen eruit is is het toch goed.
Yvonne is al bij hem geweest in friesland (daar was t toch?) en hij ziet er goed uit.
Belangrijkste is dat het is uitgepraat en JJ goed staat en goed voor wordt gezorgd!

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:06

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 22:42

nee dat moet ik niet ! ! !

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:50

Wat is dat dan een kort door de bocht reactie :? :?

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:53

xyvonnex schreef:
nee dat moet ik niet ! ! !

Zo sorry?

Ik bedoelde het gewoon normaal hoor, hoef je niet meteen zo achterlijk te doen....

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 23:09

shirleyM schreef;

Moet je die er niet af halen dan?

xyvonnex schreef:

nee dat moet ik niet! ! !

wat is daar achterlijk aan dan?

wil het alleen over JJ hebben en niks anders.
en dan ga jij een advertentie van mij van andere site
even op bokt zetten.
had ik dacht ik niet omgevraagd.

plus beetje veel dipje.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:15

Ik vind het ook wel een beetje brutaal om een advertentie van een andere site hier te gaan plaatsen.
Kan toch ook per pb? Als het het zonodig wil weten?

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:21

Ik heb de hele tijd stil meegelezen, en ik ga nu toch reageren..

Yvonne, ik weet niet wat voor persoon jij bent of in welke omstandigheden jij je nu bevind, kan je heel moeilijk begrijpen en volgen. Het hele verhaal is echt heel bijzonder. Nu attenderen mensen (VOL GOEDE BEDOELINGEN) je op een advertentie en dan reageer jij zo?!
Heel bijzonder in mijn optiek. Als jij iets op internet zet (en zeker een verhaal zoals dit), gaan mensen bepaalde zaken opvallen. Wanneer iemand dan zoiets tegenkomt en jou hierop attendeert hoef je niet zo raar te reageren. Zelfs niet als je een dipje hebt, die hebben we allemaal wel eens geen excuus...

Hoop dat het dier een goede toekomst tegemoet gaat, vind ik het belangrijkste.

ESSIE70 schreef:
Ik vind het ook wel een beetje brutaal om een advertentie van een andere site hier te gaan plaatsen.
Kan toch ook per pb? Als het het zonodig wil weten?

Dan moet je ook niet een topic openen op bokt, je weet dat er mensen zijn die dingen gaan zoeken/tegenkomen. Het gebeurt nu eenmaal. Bokt is een openbaar forum evenals die advertentiesite.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:23

En ja hoor daar gaan we weer ,het lijkt wel een soap... :+
Ik zeg helemaal niks, maar geloof dat deel zoveel begint.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:25

Ik ben er in ieder geval klaar mee. Ik bedoel niks rots, zeg ook wat aardigs over het veulen en er word zo over gevallen..

Verder sluit ik me aan bij uletje. Succes met Jay Jay...