Esmeralda (Daddy Cool x Casco) viert feest!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suus94

Re: Esmeralda (Daddy Cool x Casco) viert feest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:50

Ze is echt heel mooi! Leuk dat hartje op haar hoofd!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:58

Jade schreef:
Flurk schreef:
dus als je mening gevraagd wordt en die geef je dan zien jullie dat als jaloezie?
Raar zitten jullie in elkaar.
Ik sta al meer dan 5 jaar op een opfokstal en weet heus wel hoe veulens er uit zien en horen te zien.
Maar ach ieder zijn mening.
In inderdaad genieten moet je zeker doen maar volgens mij zit dat wel goed.

jeetje misschien toch eens bij een andere opfokstal gaan kijken anders als ze bij jullie zo vet zijn, je wilt toch wel het beste voor die jonge beestjes :j

aan jouw reactie merk ik dat je niet weet waar je over praat.
Maar het geeft niet het is je vergeven :Y)

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:08

Flurk schreef:
Jade schreef:
jeetje misschien toch eens bij een andere opfokstal gaan kijken anders als ze bij jullie zo vet zijn, je wilt toch wel het beste voor die jonge beestjes :j

Uhmmm???
Imo zien alle gezonde jonge dingen er zo uit!! Met een groeispurt worden ze slanker, maar das toch logisch?? Maar schraal? Nee B-) B-)
Zoals eerder genoemd, het is een hoogbenige luxe KWPN, geen fjord of bol shetteke :O
Maar geeft niet, het is je vergeven hoor :Y)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 20:54

Jongens, laten we het er alsjeblieft op houden dat ik er tevreden over ben hoe Esmeetje er bij staat, en wat mevrouw Flurk er van vind kan me geen ene donder schelen......ben er vandaag weer geweest en ze zag er super uit. Nu weer bezig met een breedtegroei, zodat ze daarna weer de hoogte in kan schieten.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:19

Twinklebel schreef:
Jongens, laten we het er alsjeblieft op houden dat ik er tevreden over ben hoe Esmeetje er bij staat, en wat mevrouw Flurk er van vind kan me geen ene donder schelen......ben er vandaag weer geweest en ze zag er super uit. Nu weer bezig met een breedtegroei, zodat ze daarna weer de hoogte in kan schieten.

AMEN :Y)

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:29

Flurk schreef:
Jade schreef:

ik dacht echt precies hetzelfde toen ik jouw opmerking las! Misschien moet je het eens bij je DA navragen, dat je het van hem/haar wel aanneemt, maar ik begreep dat het contact op een laag pitje staat.. misschien dan meteen een goede aanleiding om daar ook iets aan te doen :D

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:59

Esje is gewoon een lekker dier.... een paardje wat je hartje steelt.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:46

Flurk schreef:
dus als je mening gevraagd wordt en die geef je dan zien jullie dat als jaloezie?
Raar zitten jullie in elkaar.
Ik sta al meer dan 5 jaar op een opfokstal en weet heus wel hoe veulens er uit zien en horen te zien.
Maar ach ieder zijn mening.
In inderdaad genieten moet je zeker doen maar volgens mij zit dat wel goed.

Oei!! Al Meer Dan 5 Jaar!!! Dan zal ik mijn kennis van 30 jaar paarden maar overboord gooien, dat is toch Hélémaal Niets vergeleken met dit... Afijn, ga eens bij échte fokkers van échte paarden kijken hoe de veulens erbij staan, wie weet leer je dan nog wel iets... Als je ze naar stal moet rollen dan zijn ze te dik...écht waar...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:26

Twinklebel schreef:

Idd Fieke, tis jouw mooie beeb +:)+

Laarski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:15

Gaaf :D!!
Mooie lange stelten eronder! Ik vind d'r helemaal leuk!!

ykja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:07

Wat een gaaf beest toch!
vindt haar helemaal niet te dun of schraal... je ziet inderdaad dat ze aan het groeien is. Maar als je die laatste bewegingfoto's ziet zit ze lekker in haar velletje! :D