Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jade schreef:Flurk schreef:dus als je mening gevraagd wordt en die geef je dan zien jullie dat als jaloezie?
Raar zitten jullie in elkaar.
Ik sta al meer dan 5 jaar op een opfokstal en weet heus wel hoe veulens er uit zien en horen te zien.
Maar ach ieder zijn mening.
In inderdaad genieten moet je zeker doen maar volgens mij zit dat wel goed.
jeetje misschien toch eens bij een andere opfokstal gaan kijken anders als ze bij jullie zo vet zijn, je wilt toch wel het beste voor die jonge beestjes
Flurk schreef:Jade schreef:jeetje misschien toch eens bij een andere opfokstal gaan kijken anders als ze bij jullie zo vet zijn, je wilt toch wel het beste voor die jonge beestjes
aan jouw reactie merk ik dat je niet weet waar je over praat.
Maar het geeft niet het is je vergeven
Twinklebel schreef:Jongens, laten we het er alsjeblieft op houden dat ik er tevreden over ben hoe Esmeetje er bij staat, en wat mevrouw Flurk er van vind kan me geen ene donder schelen......ben er vandaag weer geweest en ze zag er super uit. Nu weer bezig met een breedtegroei, zodat ze daarna weer de hoogte in kan schieten.
Flurk schreef:Jade schreef:jeetje misschien toch eens bij een andere opfokstal gaan kijken anders als ze bij jullie zo vet zijn, je wilt toch wel het beste voor die jonge beestjes
aan jouw reactie merk ik dat je niet weet waar je over praat.
Maar het geeft niet het is je vergeven
Flurk schreef:dus als je mening gevraagd wordt en die geef je dan zien jullie dat als jaloezie?
Raar zitten jullie in elkaar.
Ik sta al meer dan 5 jaar op een opfokstal en weet heus wel hoe veulens er uit zien en horen te zien.
Maar ach ieder zijn mening.
In inderdaad genieten moet je zeker doen maar volgens mij zit dat wel goed.
Twinklebel schreef:Jongens, laten we het er alsjeblieft op houden dat ik er tevreden over ben hoe Esmeetje er bij staat, en wat mevrouw Flurk er van vind kan me geen ene donder schelen......ben er vandaag weer geweest en ze zag er super uit. Nu weer bezig met een breedtegroei, zodat ze daarna weer de hoogte in kan schieten.