Ja, dat jij ook hé Dana? Weet de vorige eigenaar dan misschien niet wie/wat erop heeft gezeten? Wel een heel leuk cadeautje! Ik heb zelf ook een haflinger kruising van 3 weken oud (deze was wel geplanned ).
Wiannaber
Geplaatst: 23-07-09 09:13
Hey Femke,
Even op bokt aan het rondneuzen, kom ik dit tegen!
Dat is nog eens een verassing zeg! Super leuk! En weet je al of je het wil/kan houden?
Nou zo heb je even geen paard en zo heb je er 3 haha!
wat een scheetje. Ik heb 8 jaar geleden ook zo'n verrassing gekregen. Ik had in januari een tinker merrie gekocht en een paar maanden later kreeg ik met het poetsen een schop uit d'r buik. Ik dacht toen ik vergis mij. Maar niet dus er zat er nog eentje in. 4 maanden nadat ik haar had gekocht is kyle geboren. Ik heb hem nog steeds en zijn mama ook. Geniet er lekker van. Die ene foto dat die op schoot ligt vind ik zo grappig want zo'n foto heb ik ook. Kyle lag geregeld zo op mijn schoot. Wel jammer hè dat je zijn vader niet weet. Dat heb ik dus ook. Ik zou het best wel willen weten.
barbar
Geplaatst: 23-07-09 09:36
gefeliciteerd met je veulen. ik heb ook een paardje waarvan de vader niet bekent is. ik weet alleen dat zijn moeder drachtig op een manege kwam, en via een handellaar aangekocht was. dit veulen word volgens mij echt een stuk groter dan zijn moeder, als je die benen bekijkt
@succubi: Nee, ik heb haar van een kleinschalig handelstalletje van vrienden van mij ( waar ik nu ook op stal sta). Zij kunnen mij wel vertellen hoe ze er aan komen. Maar ik kom uiteindelijk tot 4 mensen terug. En die persoon wist niets van een drachtigheid en die weet ook niet meer van wie hij het paard heeft. Ja.. "Van een vrouwtje". ?
@ Marliene: Ik weet nog niet of ik hem wel of niet wil houden. Maar momenteel neigt het meer richting een Ja, dan richting een Nee.
@ Berendje. Wat leuk om te horen! Ja ik vind het ook erg jammer dat ik er waarschijnlijk nooit achter zal komen wie de vader is. En het kereltje is zo mooi, dus ik ben er eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar. Maarja.
En alle anderen, dankjewel voor jullie leuke reacties!
hoe gaat het met het veulen? Heb je alweer nieuwe foto's?
Fem
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-09 12:18
normally schreef:
Hele mooie veulens
Toen ik gisteren checkte was het er nogsteeds maar een !
@ Mijntje.. Ja ik heb nieuwe foto's heeel veel zelfs. Maar heb nog niet tijd gehad om nieuw topic te maken. Misschien zet ik ze straks wel even hier neer.
HRE
Geplaatst: 26-07-09 17:50
leukerd!
elude
Geplaatst: 27-07-09 13:21
Wat een schatje!
Colaaa
Geplaatst: 04-08-09 14:09
leuk joh gefeliciteert dat heb je hé met merries haha . mijnes is ook een merrie en die staat op een hengstenstal,moet ik niet raar opkijken als er in 1 keer een veulentje bij der ligt