Ben wel heel benieuwd wat uiteindelijk zijn kleur wordt!
vind zijn naam heel mooi!
Anoniem
Geplaatst: 12-06-09 10:11
Bedankt voor de leuke reacties Komen snel weer nieuwe foto's
Inschatting van zijn latere kleur, hij is een stuk donkerder dan zijn lichte broer en zus, ik hoop en ik denk dat hij op de broer van de moeder gaat lijken, Kadans http://www.dagmardressage.nl/GlassConnect_Kadans/
linky
Geplaatst: 12-06-09 10:16
Wat een lange beeeeeeeenen Janne! Dit is echt een aparte.............
Oh! wat een mooi ding zeg.. Wat een mooie veulens geeft die merrie!
Anoniem
Geplaatst: 15-06-09 16:49
NatasjavE schreef:
Echt Gelders type. Ondanks de afstamming van de moeder....Opfokken!
Ik zou eerder zeggen dankzij Hij is 75 % Gelders, Rentheer en Apollo zijn beide Gelders Tuigpaard en de overige 25 % is ook klassiek zonder veredelingsbloed dus wat mij betreft geen wonder dat het een echt Gelders veulen is.
NatasjavE
Geplaatst: 16-06-09 19:13
Nee zo bedoelde ik het niet...opfokken voor de hengstenkeuring. Ik meen dat jij ooit gezegt hebt dat dat voor Stijn geen zin had om bij het KWPN te proberen vanwege de moeders afstamming.
Maar dit lijkt echt een super veulen....Tarana vind ik een mooie merrie. Wie weet....
De fokker van de merrie is nooit met de merrie's naar de keuring geweest. Allemaal veulenboekmerrie's en dus geen predikaten. Daarom heeft het geen zin, bij het KWPN dan. Mijn bedoeling is om met [naam] verder te fokken en een eigen merrielijn op te bouwen met exterieur en sportpredikaten. Als daar dan eens een goede hengst van komt zie ik dan wel of ik er mee naar de HK ga...