Fiek, ze zien er beide super uit zeg, want kan die kleine toch gekke dingen uithalen.... super leuk te zien dat het goed gaat met ze. Wees er maar trots op!
Schitterende foto's van ons hartediefje!! SJoerd, ondanks dat het een ontwijkende dondersteen is heb je haar toch heel erg mooi vast weten te leggen! Complimenten hoor!
En Vien complimenten voor het kleien en de mal van Esmétje, nog niet weggooien die mal!!
Wat een geweldig goed geschoten foto's, allemaal mooie momenten van je veulen. Dit is echt een mooie herinnering aan de veulentijd.
essiesilly
Geplaatst: 23-05-09 11:51
woow wat een mooie foto s! ze heeft een hartje op haar voorhoofd:D hahaha ga je met haar naar duitsland of heb je der hier in nl laten inschrijven..?
Twinklebel
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-09 17:14
essiesilly schreef:
woow wat een mooie foto s! ze heeft een hartje op haar voorhoofd:D hahaha ga je met haar naar duitsland of heb je der hier in nl laten inschrijven..?
Ik heb haar hier in Nederland in laten schrijven, merrie is KWPN geregistreerd.
s0173957
Geplaatst: 23-05-09 17:30
Onze merrie heeft nog niet veel zin om haar Daddy Cool'tje op de wereld te zetten, veel te warm om al die moeite te doen zegt ze Ze is uitgerekend voor morgen dus dat is niet verwonderlijk! Die van ons wordt wel een Oldenburgertje!
Thanks voor alle complimenten, ben ook erg trots op haar, en veriefd op haar hartje. Meer leuke foto's met de bal staan hier: [KS-ITP] Esmee temt haar bal
Nanouk
Geplaatst: 24-05-09 09:04
BIj de kraamstal zag ik je filmpje van Esmeralda en ik vind haar zo geweldig om te zien! Wat heb je een beauty van een veulen!