Oo wat is ze mooii!! Als je uit die namen gaat kiezen zou ik toch voor Amaya gaan!
Pr_BillyBoy
Geplaatst: 30-05-09 20:52
Zo hee dat had ik dus niet veracht bont ! gefeliciteerd . ik zie der binnekort wel op stal ! wat een knap ding zeg !!!!
Caresse07
Geplaatst: 30-05-09 20:57
Wow dat is nog eens een leuke verrassing Het is een plaatje hoor en 98 cm is best al groot.
Tropicana vind ik wel een leuke naam voor haar.
BabyBell
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-09 21:44
Ze groeit echt zooow snel!! Mijn zusje kwam bij de naam Crack(er)
Ze heeft een bruin leren halstertje, dat nu al een aantal gaatjes groter moet. Vandaag heeft ze haar eerste stapjes aan het halster gezet. Ook geeft ze al heel lief haar voetjes. Het is wel echt een boefje hoor! En ze is absoluut niet verlegen...eerder brutaal. Ze durft tegenwoordig ook haar buren te verkennen en zelfs al boos te kijken naar ze!
Ook mam haar staar maar behandeld met anti bijt spray, want die begon verdachte korte plukken te vertonen!
Maar we worden niet gek van crack nja ik vind Jolie zo tuttig staan bij zo'n stoere merrie, kriebel merkte zelf ook al dat het niet echt paste als ze het veulentje bij die naam noemt. Achja, ik vind het een stoere naam, maar wat mij betreft noemt ze het veulen Vlekje maakt mij niet zoveel uit.
klopt vindt Jolie ook niet passen, dat is waar. Bedoelde trouwens niet dat ze gek WORDT, maar er gek op is, snappie hihi Ik heb mijn veulen een naam gegeven met een mengeling van de eerste 2 letters van de namen van mijn zoontjes en neefje. Misschien kan je zoiets bedenken?