Wauw Neon, prachtig veulen! Aanhouden die hap, ga je van balen als je hem verkoopt joh! Al zit ik ook met een man die een paardenlimiet heeft ingesteld, dus ik snap wel dat t niet zo makkelijk is om in je eentje te bepalen of ie blijft of niet...
Moon
Geplaatst: 05-05-09 23:52
Waaauuw! Dat is echt een super mooi veulentje Die aftekening, houd hij die? of word dat langzamerhand wit? Want dat vind ik er wel erg tof uit zien!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-09 00:04
Hij zal wel verder doorkleuren. De stippen die er nu op zitten houdt hij wel, maar vermoedelijk wordt de bovenkant van zijn hals nog wel wit, daar zitten al witte haren, ook de manen zit al veel wit in. Ook op zijn hoofd zitten witte haren, en er komen lichte haren uit zijn oren. Als je in mijn profiel kijkt zie je veulenfoto's van Devdan, en foto's van Devdan nu. Dan zul je zien dat die ook is doorgekleurd. Zo ver als Devdan doorgekleurd is zal niet gebeuren, denk meer aan hoe Devdan was bij geboorte, dat dat zijn eindkleur wordt (en dan in donkerbruin).
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 06-05-09 00:05
Ik denk ook dat je spijt krijgt als je hem verkoopt Wat een mooi ventje en die eerste stapjes!
Wat is Kommie (ik blijf hem Kommie noemen hoor ) toch lekker wobbelig, dat filmpje is echt te schattig voor woorden!
Maar hij is idd groot, geen wonder dat hij zo lang in de oven heeft moeten blijven liggen voor 'ie gaar was
zazalovertje
Geplaatst: 06-05-09 02:30
Ahgossie wat een stoer veulentje:D i love alles wat anders is dan normaal bruin en zwart:P we hebben namelijk een hele manege vol:P en die naam is echt geweldig vooral het gedeelte Dot Com:P maar gefeliciteerd met je aanwinst:D
Wauw hij is echt geweldig Dat filmpje is te schattig Neon heeft wel wat langer maar ook goed haar best gedaan voor de finishing touch!
Caresse07
Geplaatst: 06-05-09 08:18
Waaauuw Maaike hij is echt supergaaf, ik ben helemaal verliefd
spatter
Geplaatst: 06-05-09 08:26
GEFELICITEERD met dit prachtige veulen met geweldige naam!
je hebt grote kans dat de bruine vlekken zwart gaan worden spatter had dat ook, ook zijn staart en manen, bij geboorte pikzwart, waren met 4 maanden al spierwit al krijgt hij sinds een paar jaar weer voskleurige kleine vlekjes in zijn zwarte vlekken
ik vind vooral de benen heel speciaal, dat daar ook prachtige stippen op zitten
Wat een ontzettend leuk/mooi veulen heeft Neon op de wereld gezet. Het filmpje is overigens té schattig!
Getup
Geplaatst: 06-05-09 08:36
Wat een gaaf veulen,zeg. En de naam is helemaal geweldig, groot gelijk dat je deze bewaard hebt voor de stippel. Apart, die bruine en zwarte vlekken. Is er geen hengstenhouder geinteresseerd in een halfbroer van Devdan?
_helga_
Geplaatst: 06-05-09 08:50
Gefeliciteerd maaike! wat een mooi veulen, en een super leuke naam!
appalin
Geplaatst: 06-05-09 09:08
Hey nog maals gefeliciteerd met deze knappe kerel. Heel leuk om de buitenfoto's te zien!
Gem
Geplaatst: 06-05-09 09:19
Zwartwitje schreef:
Wat is Kommie (ik blijf hem Kommie noemen hoor ) toch lekker wobbelig, dat filmpje is echt te schattig voor woorden!
Grappig hoe de naam al overal afgekort wordt. Om het toch wat mannelijk te laten klinken denk ik dat ik Hil ga gebruiken als roepnaam.
Paint_Lover
Geplaatst: 06-05-09 10:50
Nogmaals gefeliciteerd maaike!
Hij is in het buitenlicht nog mooier... We komen hem snel een keer in real life ontmoeten, enne mocht je een plaatsje zoeken: ik houdt me aanbevolen hoor hoopt volgend jaar ook op een stippel, (of halve stippel)