Prachtige beschreven verhaal.. maar wat een vreselijke dag/stress moest dat zijn geweest zeg! Allemachtig nog aan toe... Het resultaat mag er wel wezen. Knappe vent.
En, ik zou je niet te schuldig voelen hoor.. hier kan jij toch ook niks aan doen..
Een dikke knuf voor mams en zoon!
Calanddra
Geplaatst: 27-03-09 17:50
Jeetje wat een dag Gelukkig is alles goed gekomen!
En wat een heerlijk mannetje zeg net al zo mooi als mams
__Martine__
Geplaatst: 27-03-09 17:52
Jeetje frenia, wat een verhaal. Wat fijn dat het allemaal toch goed is gekomen! Ik vind het een hele mooie vent. Één van de tweeling had toch ook zo'n wit hoofd?
D_Travis
Geplaatst: 27-03-09 17:54
frenia wat een verhaal zeg! Het is net of je erbij was hoe jij het beschrijft! Jullie hebben echt hard gewerkt met zijn 3en! Ik vind de fotos pachtig.. Ze geven alle emotie weer! Hayo is een prachtig en bijzonder mannetje!
Kytha
Geplaatst: 27-03-09 18:04
Pfff... wat een bevalling zeg.. Godzijdank was je erbij!! En leeft ie, en is Angel ook oke! Hij is schitterend en wat issie groot zeg! kan me voorstellen dat je gisteren niet meer in staat was om je verhaal hier op bokt te zetten, zo heftig.. Maar van harte gefeliciteerd met deze knappe jongeman!!
Hannanas
Geplaatst: 27-03-09 18:13
wauw, dat is nog eens een "leuk" verslag. Wat een "hel", ik zag je haast hier in de kamer zwoegen en gillen.
Het is een pracht van een manneke zeg, witte koppie, lichte ogen en gigantische eyeliners.
Gefeliciteerd!!!
_Evelyn
Geplaatst: 27-03-09 18:17
Jeetje Alexandra, wat een verhaal. Wat super dat je er toch bij was. Arme Angel.. Als ik de foto's van Hayo zie dan snap ik dat ze het er moeilijk mee had. Wat een borst en kont zitten erop! Het is in ieder geval een prachtig kereltje. Ik vind z'n witte hoofd echt helemaal geweldig, en twee Niamh-ogen! Hij heeft idd veel van Moes weg.
grrr
Geplaatst: 27-03-09 18:18
Jeetje Frenia, lijkt wel of ik m'n eigen verhaal hier lees. BIj ons ook vorig jaar, echt precies hetzelfde, ook die hoef dat ik dacht, dat kan toch niet, zo groot! En je voelt je dan zo onzeker he?! Maar wat fijn dat deze knappe knul en z'n mama het nu goed maken. Ik vind 'em prachtig hoor! Van harte gefeliciteerd!
Ik wilde ook graag de oorzaak weten van zo'n groot veulen, de een zegt ze heeft een grote baarmoeder, dus het zal altijd bij haar een groot veulen zijn, de ander zegt, ligt aan de grootte van de hengst, ik weet het ook niet....
goh...wat een verhaal..ik zat er helemaal in!! Wat een groot veulen...hij is wel mooi met zijn oogjes met eye-liner...ik heb nog nooit z'on gespierd goed in het vlees zittend veulen gezien zo kort na de geboorte
_Patrick_
Geplaatst: 27-03-09 18:30
Wat een belevenis Frenia en je moet je eigen niet schuldig voelen. Je hebt een mooi veulen gezond en wel op de wereld weten te brengen,je ziet maar ze hebben toch je hulp nodig Vind het een heel mooi veulen met een mooie uitstraling en dat oog
kaatje77
Geplaatst: 27-03-09 18:38
........................................... ........................................... Ik ben verliefd Wat een lekker dier zeg. Hoop dat je nog heel lang van hem kan genieten. Bijzondere aftekeningen, lijkt net of hij een pet op heeft.
snowdon
Geplaatst: 27-03-09 18:38
Ik heb je verhaal in 1 adem uitgelezen..... Heftig hoor!
Ik moest bij dit koppie ook gelijk aan de tweeling denken! (Stella?) Brede borst heeft ie wel en mooie ogen!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 27-03-09 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marlijn
Geplaatst: 27-03-09 18:40
Wat een verhaal zeg.. Ik kan me de paniek helemaal voorstellen.
Het is wel een prachtige vent!! Die kan je geen ventje meer noemen. Prachtige ogen heeft hij.
lientje89
Geplaatst: 27-03-09 18:43
geweldige titel
een grote pluim voor jou en de da zeg!! wat een 'mooi' verslag, rakend geschreven en wat blij dat je ziek was en thuis was in die zin.. hoop dat je nu vooral kunt genieten van deze prachtige man en angel zal t de volgende keer vast wel uit dr hoofd laten je een extra week voor de gek te houden
nou dat is Zeker geen makkelijke bevalling geweest, arme angel... gelukkig is alles goed gegaan, ik denk dat je nu wel een beetje in spannig zit hoe de volgende 2 zullen gaan of niet? gelukkig is het maar een heel klein deel van de bevallingen die zo raar verloopt, dus de volgende gaan vast beter!
als ik m zo zie, wordt ie denk ik aardig hoog! heel veel plezier en succes met hem!
jacky2
Geplaatst: 27-03-09 19:39
Mooi geschreven,ik kreeg echt beelden erbij van hoe het gegaan is
Wat een stoere hoofdje heeft hayo,weer zo'n uitstraling maar ja dat hebben al je veulens altijd
WAAAUUW wat een groot veulentje en wat een prachtige oogmascara egt een superstoer veulentje zeg!
Balou_k
Geplaatst: 27-03-09 19:51
Wat een groot veulen zeg gelukkig is het allemaal goed afgelopen, en wie weet was ze alsnog gaan staan was jij niet gekomen goed gedaan hoor meid, en veel plezier met je veulen.