Beauty is net door d'r benen gezakt Ze is quasi meteen weer gaan staan, maar ik vertrouw het toch niet, hoor... Ik ben nu de hele tijd bij haar gebleven maar ze plast nog geen vruchtwater of niks, ze is wel al heel wat hars aan het verliezen..
goed zo'n dikke pad eronder dan heeft ze er geen last van. aan je laatste berichtje te zien gaat het snel gebeuren. Ik gok op vanacht. Een merrietje nog veel succes;)
Janna_M
Geplaatst: 26-02-09 21:11
Wat een schattig dikkertje zeg!
Ben benieuwd hoe het veulentje eruit zal zien, veel succes ermee!
poeh volgens mij komt daar een flink veulen uit bij mij op stal staat ook een fries paard, ze is uitgerekend op 1 april maar ze is niet echt bepaald super dik. dat vind ik best wel raar als ik zou jou foto's zie hahah ik vind het wel wat jammer dat mijn maestro geen maîtresse dan had ik hem nu allang gedekt maar alvast veel geluk met je nieuwe paardje!
Liann.
Geplaatst: 27-02-09 15:15
Jeetje wat een dikkert hoop gauw dat ie geboren word laat je het even weten en natuurlijk met foto's
Anoniem
Geplaatst: 27-02-09 15:18
PonyPower_x schreef:
Voor een 20-jarige zwangere dame vind ik dat ze er fantastisch uitziet
Zoo wat een dikkie!! Ben erg benieuwd wat er uit komt!
Balte
Geplaatst: 27-02-09 20:01
Wat lijkt jouw merrie sprekend op één van de mijne. Op de foto's lijkt ze een soort weerborstel te hebben in het midden van haar manen? In ieder geval, mijne heeft daar ook een weerborstel. Succes met het veulentje!