Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 06-02-09 18:44
Wat een mooi kereltje! Zo lekker wollig. Hij ziet er superschattig uit. Van harte gefeliciteerd! Hij heeft wel een mooie dag uitgekozen om geboren te worden: het was hier vandaag heerlijk weer, zonnetje 9 graden! Veel plezier van je kleine uk!
Nee ze was zondag pas uitgerekend We hadden ook niet verwacht dat het er al was, want ze was gister nog niet aan kegelen niks . En vanochtend stond er ineens iets in stal
Joepieee de eerste van 2009 gok ik zo... dus stamboeknummer 20090001 Hele leuke naam en een heerlijk stevig kereltje. Wat is zn afstamming (die heb ik geloof ik gemist).
Hij ziet er goed uit! Zal Zhellie vertellen dat ze er een broertje bij heeft (nouja, half dan). Hij is wel lekker stevig, maar groot vindt ik nog wel meevallen. Komt denk ik ook omdat mijn veulen van vorig jaar een echte reus was. Wel 1 van Kunar, dus dat verklaart wel het e.e.a. Toch had ik niet gedacht dat Topas zulke stevige veulens gaf, dacht altijd dat ze wat ranker waren.