Jaaa, daar is't mooie meissie!! Vickelien, HEEL VEEl plezier met jouw engeltje. Dat gaat zéker lukken want zo'n lief, braaf en aanhankelijk veulen heb ik zelden gezien. Jullie gaan de allerbeste maatjes ooit worden, twee handen op één buik. En't is je van harte gegund! OH.. denk er om, wel váák foto updates graag!
Toch zou ik zelf zo'n héél klein babytje nog niet 'echt' vast zetten. Wel 't touw over zichzelf heen slaan bijv. zodat er weerstand is, maar geen knoop. Mócht ze dan toch een keer schrikken, dan trek je nl. ook een veiligheidsknoop nooit zo snel los (die gaat hoe dan ook toch strak zitten) en die kleintjes kunnen nog zo makkelijk een nekbeschadiging oplopen van onverwachte bewegingen/rukken e.d. Als je't touw één of twee keer om zichzelf heen slaat heb je wel weerstand en leren ze braaf vast staan, maar mocht er echt wat zijn, dan is de weerstand laag genoeg dat het gewoon mee geeft (maar jij toch genoeg tijd hebt om 't touw te pakken). Geen kritiek hoor, gewoon een tipje...
Wat leuk dat ik ook reacties krijg van mensen die haar kennen
Het is ook zo'n leukerd, dat ik wel moest reageren. Enne toen ik zag dat op de tweede foto mijn paardje stond (degene die naast de buitenbak in de paddock stond met dekentje) tja toen moest ik natuurlijk wel helemaal reageren Maar even zonder dollen Het is echt een schatje!
Hihi! ja he? Maar wat leuk dat jouw paardje ook op de foto staat! Die heb ik toen wel gezien Alleen niet heel bewust naar gekeken, want eigenlijk had ik alleen maar oog voor Angel