Wat een gaaf filmpje is het geworden zeg.. Het moment dat ze samen staan te dutten in het zonnetje is echt aandoenlijk En wat is Fewie een zorgzame mama
Top gedaan Janski..
Lieve foto ook van de kleine
Zoolgangster
Geplaatst: 08-10-12 19:45
Ja, dat ze zo samen in het zonnetje staan te suffen is erg leuk om te zien. Die foto is zó lief.
we heben zo als aflsuiter nog eeeen laaatste samenvatting van de cam.. uiteraard de eerste nacht van Fewie met Sunny
Super!
Dustinlover
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-12 22:45
Update
Nou we zijn bij de kliniek geweest vandaag en helaas is het geen goed nieuws Ze heeft waarschijnlijk verdrongen in de baarmoeder gezeten waardoor ze achter schots en scheef is. Eerst dacht de veearts dat het weinig kans had, maar naar overleg met een andere veearts(die we vaak hebben) willen ze haar gewoon de kans geven omdat die veearts het al wel meer heeft gezien en het uiteindelijk toch goed kwam. We moeten het 1 maand aankijken en haar zoveel mogelijk als kan buiten laten lopen(wat erg moeilijk is met dit weer). En dan terug komen of een filmpje maken en doorsturen. Ze heeft een kans van 50/50 en mocht het niet beter worden dan is de vraag of ze er pijn aan heeft(op dit moment heeft ze er totaal geen last van) of dat het voor haar toekomst hinderlijk gaat zijn doordat ze misschien geen paardwaardig bestaan kan hebben. Dan is het aan ons de beslissing.. Toen ik het nieuws hoorde was het enige wat ik kon was huilen.. Dan zie je daar zo'n klein frummeltje staan die zo blij is en zo'n trotse moeder en dat je er zoveel aan doet en dat je dan dit te horen krijgt.. Gewoon machteloos ben je dan.. Helaas kunnen ze het achterbeentje niet spalken vanwege teveel gewrichtjes en is dus alles wat we kunnen: afwachten
quartel
Geplaatst: 08-10-12 22:48
oh nee toch.....verdorie zeg......wat vreselijk voor je Ik dacht al wat te zien aan links achter maar hoopte dat het een misgedachte was. getver zeg......ik ga heel erg hard duimen voor je hier vandaan en hoop dat ze opknapt.
aahhh nee wat vreselijk ! dat is nou echt een rotnieuwtje zeg !
Ik hoop echt dat ze er 100% bovenop komt.. jullie zijn er gelukkig wel vroeg bij, dus wie weet is dit wel een + puntje geweest!
Erg veel sterkte
GQMMS
Geplaatst: 08-10-12 22:55
Wat een vervelend nieuws! Ik wil alleen meegeven dat je t wel moet proberen. Ik heb nu een 4 jarige onder het zadel en die heeft precies het zelfde 'meegemaakt als Sunny'. Hij doet het nu heel goed en heeft nergens last vans.
Lieve Rowan veel sterkte, Fewie en Sun hebben ons hart veroverd en we zullen zeker duimen voor julle
Shani_1984
Geplaatst: 08-10-12 23:53
Janski schreef:
Lieve Rowan veel sterkte, Fewie en Sun hebben ons hart veroverd en we zullen zeker duimen voor julle
Dit kan ik alleen maar beamen!!!! En zo is het ook voor mij
Muronia
Geplaatst: 08-10-12 23:55
Wil je even een hart onder de riem steken. Ons eerste veulen heeft 12 maanden en 4 dagen op zich laten wachten en toen hij geboren was, schrokken we ons rot. Hij leek echt kromme benen te hebben. Toch was dit binnen een paar weken helemaal weggetrokken. Het schijnt vaker te gebeuren wanneer het veulen eigenlijk wat in de knel komt te zitten (in ons geval door de (te) lange dracht en dus groot formaat). Onze da zei eigenlijk meteen al, wacht maar af, trekt wel bij. Ik hoop dat het bij jou hetzelfde gaat. Er is hoop. knuf
Sja je weet niet echt hoe lang ze gedragen heeft he.. een indivacatie kan zijn hoe snel ze tanden krijgt. Als ze met 3/4 dagen al doorkomende tanden heeft kan je aannemen dat ze laat is geboren.
Mijn Pietertje zat er twee weken te lang in en die werd bijna met tanden geboren dus helemaal zuiver is het niet. Maar dat doet er ook niet toe. Hopen dat het goed komt. Ik heb ze ook wel goed verkreukeld ter wereld zien komen dat het nog aardig bijtrok.