Atari heeft trouwens iets nieuws geleerd op zijn wekelijkse wandeling. Of naja geleerd, ik heb het er gewoon op gedaan en hij vond het prima. Misschien volgende keer maar een deken van de pony proberen, hij zal haar maat nu wel passen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en afgelopen September heb ik een nieuw paard gekocht. Eigenlijk geen paard, pony veulen
. Ik heb jaren gewacht met weer een paard kopen vanwege de manier van paarden houden waar ik woon, ik absoluut onbekend ben met alles hier en dus ook met bloedlijnen en fokkers en de eeuwige twijfel over 'wat ik nu eigenlijk wil'. 

. Dat was ze dus niet. Ze was mak met de trailer opgaan en stil staan, maar zodra de eerste meter werd gereden heeft ze een poging gewaagd om over de voorbalk te klimmen. 

. 

.
.
, maar als jullie vragen hebben zijn jullie altijd welkom om ze te stellen!
. De paarden staan half hun benen te breken op de bevroren modder etc en die van mij is zo fluffy en heeft harde modder tussen haar benen wat ik er met moeite uit krijg, en ze vind het niet echt bepaald leuk als ik daar kom met de ros kam. JameyDL schreef:Wat een super leuk verhaal van Shelby, en wat een knapperd! Ik ga er niet om liegen op het moment met de vries kou is mijn motivatie om dingetjes met die van mij te doen een beetje op een laag pitje. De paarden staan half hun benen te breken op de bevroren modder etc en die van mij is zo fluffy en heeft harde modder tussen haar benen wat ik er met moeite uit krijg, en ze vind het niet echt bepaald leuk als ik daar kom met de ros kam.
. Het is op dit moment regenseizoen hier, dus veel tropische buien, maar ik weiger om in zo'n bui met ze aan het werk te gaan. Ik rij ook geen andere paarden als het regent
. Ik zag op de weersvoorspelling dat dit wel de laatste écht koude dag is in Nederland?

Vind de palomino ook echt heel knap (heb zwak voor palominos haha). Wat braaf zeg een uur op de wasplaats. Minthe zou het daar niet mee eens zijn
h
Balen zeg dat ze niet eerlijk was en direct een wond.. Fijn dat het goed hersteld is
Je hebt niet echt geluk met haar gehad. Hopelijk gaat het vanaf nu gewoon goed gaan
De koude natte donkere dagen houden mij wel op de bank buiten de normale verzorging om natuurlijk
Weinig baby meer
Ze was enorm braaf en liet zich gewoon longeren op het harde en zachte

Ergens doorheen durft ze wel, ergens overheen echt niet. Ze sluit zich dan echt af en gaat in de freeze. Iets wat ze snel doet. En dan sta je er nog 20 meter van af
Met veel grondwerk (heb haar aan mijn moeder gegeven die instructeur grondwerk is) konden we toch dichtbij alle spullen komen. Ze heeft er enorm veel van geleerd en moest veel verwerken. 

. Gewoon er weer eventjes in staan en uitlopen. Wellicht kunnen we volgende week weer eens een stukje rijden met de trailer?
.
, prachtige foto!
overigens wel in verhouding met haar lichaam. Anike schreef:Marije, ik ben ook wel benieuwd naar de groei van t hoofd. Cartier heeft ook maatje ponyoverigens wel in verhouding met haar lichaam.
En ja die spullen… nieuw is ook fijn, Cartier heeft niets met die oude merrie en der nakomeling. Dus dan is nieuw wel fijn haha. Maar vindt t zonde van de fijne spullen die ik had.
Heb wel m’n geliefde poetskist. Had er 2 en 1 terug gehad van de mensen die m’n pony gekocht hebben haha. Super lief!
Naja, nieuwe spullen is ook weer leuk. Veel veranderd allemaal
?!