Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DDDara schreef:Alle 3 mijn veulens hebben een beetje van die pussige ogen. Ze lopen 24/7 buiten (met schuilstallen die ze niet gebruiken). Ik heb het al een aan de dierenarts gevraagd die zei dat ik er niets aan hoefde te doen en het geen kwaad kan. Zou het gewoon door de kou en het weer komen? Ze zijn verder totaal niet verkouden of wat dan ook maar juist super actief en gezond en vrolijk alleen die pus ogen blijven maar.
Heeft iemand een tip of moet ik me er maar gewoon bij neerleggen???
Nu ook weer mestonderzoek gedaan en alsnog teveel eitjes bij de hele kudde, dus nog een vervolg kuur en in februari weer een mestonderzoek. Leuke foto met die kerstkrans! Fijn dat hij zo simpel is met dit soort dingen!
Laat hem alsjeblieft nog opknappen.... Hij is de kleinste van de kudde, maar ik vind hem helemaal prima. Vooralsnog is hij 1.43 en dan wordt hij nog steeds groter dan mams. Ik hoef geen slagschip.

DDDara schreef:Alle 3 mijn veulens hebben een beetje van die pussige ogen. Ze lopen 24/7 buiten (met schuilstallen die ze niet gebruiken). Ik heb het al een aan de dierenarts gevraagd die zei dat ik er niets aan hoefde te doen en het geen kwaad kan. Zou het gewoon door de kou en het weer komen? Ze zijn verder totaal niet verkouden of wat dan ook maar juist super actief en gezond en vrolijk alleen die pus ogen blijven maar.
Heeft iemand een tip of moet ik me er maar gewoon bij neerleggen???
! Leuk dier
De hoefsmid was er en dat vind Figuretta heel stom en Farasha een beetje spannend. Uiteindelijk was Farasha de braafste, want de hoefsmid is super rustig dus toen ze mee kreeg dat er niks was om bang voor te zijn was het ook goed. Figuretta moest iets doen waar ze geen zin in had, dus dat gaat altijd met een hoop bombarie en stampij om zich er na 2 voeten toch maar bij neer te leggen dat ze er écht niet onderuit komt
Dat is echt een karakterpaardje hoor. Vosse merrie hè

Hoe oud is hij nu en hoe groot zijn de ouders? 1,43m is al wat!

Symke schreef:Willemiens schreef:Ik meld mij ook!
Mijn vent van bijna 8 maanden staat op een heerlijke plek in Blija. Vandaag weer eens geweest, het is zo’n leuk clubje waar hij mee staat.
[ [url=m/W5SrrU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heeft die vos een speciale aftekening op hoofd!!