Als ik de fokker mag geloven heel goed! We hadden beide wel gedacht dat hij beetje een mietje zou zijn. Maar viel alles mee. Het is ook altijd zo gedaan vind ik. Zijn ze snel weer vergeten Wel blij dat het nu klaar is. Hebben ze even om paspoort op te sturen en dan kan ik hem gaan halen!
Spannend Alice! Maar komt vast goed! Als moeders het goede voorbeeld geeft zal hij vast volgen.
Cioccolato: ja dat is zeker waar! Heb nu 3 aangekochte pony’s maar bij allemaal vind ik de naam mooi. Dus dan is t niet erg als de naam officieel wordt
Sarah_Fons
Geplaatst: 10-08-18 19:41
Wat een leuke veulentjes allemaal!
Ik zou me ook graag melden. Ik heb zo'n 2 weken geleden een palomino paint hengstje gekocht: Jack! Geboren op 16 juni, dus hij blijft nog een tijdje bij zijn mama, maar ik mag hem zo vaak gaan bezoeken als ik wil Het is voorlopig een nieuwsgierige knuffelkont die de nodige fratsen uithaalt - lees zelfs in de hooiruif belanden Laten we hopen dat hij heel blijft haha!
Het is mijn 1e veulentje, dus ik kijk uit naar al jullie tips en tricks!
@Cioccolato: die is er al vroeg bij supertof! Ik ga morgen even reageren in je topic!
@Nynkster: ah wat issie stoer zeg, fijn dat alles zo goed is verlopen, is toch ook weer ff een spannend momentje hier moet ie nog gechipt maar de fokster heeft nog steeds niks gehoord van het stamboek...
@Sarah_Fons: welkom en gefeliciteerd met je suuuper knappe mannetje hij is echt heel mooi getekend ook!