Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twee van die kwaaie rufters voor de wagen wordt mennen met een gasmasker
Bleek een fijn voetensteuntje te zijn..

want ze gaan door de bovenste grote ogen mooney schreef:Jolisa: Ik heb het idee dat het hetzelfde blijft, maar dat het met de nieuwe donkere vacht wel meer contrast geeft en daardoor meer opvalt. De vlekjes zijn volgens mij niet groter geworden, wel zie je nu over bijna het hele lichaam wat random witte haren die eerst niet opvielen. Mijn vader zei vandaag toevallig wel dat hij het meer/groter vond dan vorige keer, maar volgens mij is dat dus het contrast. De losse witte haren zijn niet te zien op de foto's trouwens, daar vallen zelfs de rug en flanken stippels weg soms.
Mijn pony heeft ook van die random witte haren overal plus wat grotere plekjes met wit haar (kan het niet echt stippen noemen) en dat lijkt elk jaar meer te worden. 

.
. Maar ik ben erg tevreden met de vooruitgang, ze trekt weer mooi bij inderdaad. 
Laten we het erop houden dat water niet zo geliefd is bij Vu.... Gelukkig voor haar hebben we alleen haar sokken weer even wit gemaakt, Kirs mocht wel even helemaal onder de douche maar die vindt dat ook niet zo'n probleem (zolang je niet bij haar hoofd komt
)
Touw goed kort, en hoog. Ze doet anders d'r hoofd omlaag waardoor het water alleen maar nog meer in d'r gezicht komt
Maar die is heel veel meegaander dan Kirsten.
was nog even aan het bijkomen van zo'n leuke (maar ook wel inspannende) dag en foto's aan het uitzoeken. Maar zullen we vast een tipje van de sluier doen....