Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ik hoop dat er uiteindelijk toch een veulentje word geboren
, en dat alles goed mag komen met je shet !
Er staan hier nog zo een paar topics, ze plaatsen iets en weken later geen reactie meer op topic en dan zie je en begrijp me niet verkeerd dat het over 13jarigen gaat en dat ze ondertussen al andere topic hebben geopend. Die zitten achter hun computer te giechelen, kan er mij iets bij voorstellen. Zo onvolwassen en naïef en bovendien staat hun commentaar vol dt-fouten(ergerlijk).
Fotsy schreef:Even geleden en amai wat lees ik hier allemaal zeg.
TS ik kan de mensen wel begrijpen hoor, wij zijn hier met serieuze zaken bezig namelijk fokken en willen iedereen helpen omdat we ook graag willen geholpen worden maar soms kom je nogal over of je bent ons voor de gek aan het houden, je bent tenslotte ook nog jong.Er staan hier nog zo een paar topics, ze plaatsen iets en weken later geen reactie meer op topic en dan zie je en begrijp me niet verkeerd dat het over 13jarigen gaat en dat ze ondertussen al andere topic hebben geopend. Die zitten achter hun computer te giechelen, kan er mij iets bij voorstellen. Zo onvolwassen en naïef en bovendien staat hun commentaar vol dt-fouten(ergerlijk).
Ik geloof nog altijd in de goedheid van de mensen die op dit forum aanwezig zijn en ook in jou.![]()
Ik hoop dat je daar oprecht en eerlijk kan in zijn.
Maar ik denk niet dat de merrie drachtig is, trouwens diarree wijst op gasvorming en slechte spijsvertering dus vandaar misschien de gezwollen buik.
dus begrijp wat je bedoelt! Vereentjex schreef:Fotsy schreef:Even geleden en amai wat lees ik hier allemaal zeg.
TS ik kan de mensen wel begrijpen hoor, wij zijn hier met serieuze zaken bezig namelijk fokken en willen iedereen helpen omdat we ook graag willen geholpen worden maar soms kom je nogal over of je bent ons voor de gek aan het houden, je bent tenslotte ook nog jong.Er staan hier nog zo een paar topics, ze plaatsen iets en weken later geen reactie meer op topic en dan zie je en begrijp me niet verkeerd dat het over 13jarigen gaat en dat ze ondertussen al andere topic hebben geopend. Die zitten achter hun computer te giechelen, kan er mij iets bij voorstellen. Zo onvolwassen en naïef en bovendien staat hun commentaar vol dt-fouten(ergerlijk).
Ik geloof nog altijd in de goedheid van de mensen die op dit forum aanwezig zijn en ook in jou.![]()
Ik hoop dat je daar oprecht en eerlijk kan in zijn.
Maar ik denk niet dat de merrie drachtig is, trouwens diarree wijst op gasvorming en slechte spijsvertering dus vandaar misschien de gezwollen buik.
ja en mijn topic is gewoon waar hoor! maar begrijp de reacties ook wel, en ja mensen fokken om karakters te verbeterendus begrijp wat je bedoelt!