oh cam stond vast. bij mij stond ze nog in het hoekje
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 15-05-13 02:14
Stomme merrie Poep je kind nou gewoon ff uit.. En als je het niet voor ons wilt doen, doe het dan tenminste voor jezelf, zodat je van die dikke zware buik en zere benen af bent
Roosje01
Geplaatst: 15-05-13 02:23
ik ga ook even wat uurtjes slaap pakken vind dr momenteel vrij rustig. Ik word vanzelf wel wakker geappt als dr wat gaat gebeuren. Misschien wacht ze tot de zon net opkomt . Waak ze nog.
hier zijn mijn nachtdiensten weer voorbij, ik keek stilletjes mee. ga nu naar bed waak ze nog, en hopelijk staat er snel een prachtig maar vooral gezond veullie naast.
Yup.. Geloof niet dat ze nog van plan is om vannacht haar Martini Baby te tonen.. Ik ga de laptop verplaatsen naar naast mijn bed en dan kijk ik vanaf daar nog eventjes tot ik in slaap val..
mijn bed en ik zijn herenigd. Stomme Joy staat nog steeds in haar 'ik ben helemaal niet drachtig ik doe alsof' hoekje, , dus denk niet dat het er nog uitkomt vannacht. zal even goed bijslapen zo, dan kan ik er vanavond hopelijk weer tegenaan
Ik ben er nog een half uurtje, dan moet ik naar het werk.. Ik verwacht ook niet dat het voor 8 uur al komt, maar je weet het natuurlijk maar nooit
Ik ben gisteravond om (volgens mij) 10 uur naar bed gegaan en kijk hier weer sinds kwart over 3 mee Dat is toch de tijd dat de minste mensen online zijn
0nynke
Geplaatst: 15-05-13 06:12
Ben ik vandaag vrij, ben ik nu al wakker... Ik kon het niet laten om te gaan kijken, maarja ze staat ze te poepen...
HippoLogic
Geplaatst: 15-05-13 06:55
Zelfs een ander paard is nieuwsgierig en steekt zijn hoofd even door het raam naar binnen om Joy te checken.
xMyrth
Geplaatst: 15-05-13 06:56
Ik dacht, 20 pagina's!!!!! Een baby!!! Maar nee hoor, jullie zijn gewoon pro's in spammen
miranda1967
Geplaatst: 15-05-13 06:57
gisteravond had ik echt niet verwacht dat ze nog niet bevallen zou zijn ,ze had duidelijk weeën,maar nadat jullie waren komen uitmesten en voeren was het eigenlijk over en zag ik niks meer.Hoopte wel dat het daarna weer op gang zou komen maar nee hoor. Ach beestje heb medelijden met je, ik hoop voor je dat het nu door gaat zetten dit is ook niks zo met die zere benen steeds..
Gientje12
Geplaatst: 15-05-13 07:01
xMyrth schreef:
Ik dacht, 20 pagina's!!!!! Een baby!!! Maar nee hoor, jullie zijn gewoon pro's in spammen
Woow, nieuw topic en alweer 20 pagina's erbij! Kan Snachts niet meer waken ivm met mijn nieuwe baan. Gelukkig heb ik een vriend die meestal pas 3/4 uur in bed ligt haha. Anders hebben we de groep whatsapp nog