Leuk topic om te volgen hoor, ben benieuwd wat voor iets aan baby er uit komt Maar dames, zou het geklets over school/opleiding prive verder kunnen gaan? Daar ligt mijn interesse niet zeg maar
Gelukkig is niemand verplicht om alles te lezen Maar hoe is het inmiddels met de aanstaande moeder ?
Lynnepinny
Geplaatst: 13-05-13 10:31
*Net het hele topic doorgelezen* Oef, dat moet wel zwaar zijn voor de merrie.. Heel veel succes bij de geboorte in ieder geval! Er komt vast een prachtig veulen uit
Misschien nog wat namen.. Ringo (appel in Japans) Odette Laika Aphrodite Kira/Kyra Zelda Thurston (Thor's stone) Shiro (wit in Japans, voor het geval dat er iets wits uitkomt.. ) Kuro (zwart in Japans)
Shiro is een jongensnaam, vandaar (sorry...beetje kennis van Japanse namen, mn Boktnaam is ook vanuit Yamaguchi en Saki, YamaSaki bestaat niet als naam). Maar als je het een merrienaam vind ook goed
update: er is nog niks, helaas kan ik niet alles op bokt meer bijhouden ivm examens dus als het veulentje er is dan horen jullie meer tenzij ik tijd heb horen jullie eerder