Mini bewegingswonder in de maak.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 10:36

Happy16, Iris en Takoda gaan super goed. Iris is alleen veel te dik, heb haar te lang als zielig paardje gezien, dik blok beton voor mijn kop gehad :o Vandaar ook dat ze gedekt is, loopt echt uit de hand. Takoda heeft het erg naar zijn zin, wordt erg veel mee gedaan en is echt een penny pony. :D

Testebeest, Peaces gaat goed, hengstigheid is over dus de buikpijn ook. Ze is in de tussentijd gedekt, hopelijk is ze drachtig en dan regelmatig scannen of er verandering in dat ding komt.

Gisteren een poging gedaan om Ayita haar hoofd/halsje te scheren. Kleine was erg braaf, los in het land spelenderwijze wat geschoren maar op een gegeven moment was ze het zat, ze loopt nu dus met een half geschoren hoofdje in het land.

Leanne_Salvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 14:18

Bassenqua schreef:
Gisteren een poging gedaan om Ayita haar hoofd/halsje te scheren. Kleine was erg braaf, los in het land spelenderwijze wat geschoren maar op een gegeven moment was ze het zat, ze loopt nu dus met een half geschoren hoofdje in het land.

Hier moest ik echt even om grinniken :D Eigenwijsje dat aparte kleurtje van jullie *D

Trouwens, wat heb je toch prachtige paardjes lopen! Ik ben helemaal niet zo van de mini's, maar ik vind die dunne beentjes en die poepchique bouw écht gaaf!! <3