Elien, wat een prachtig meisje heb je weer! Wat een verfijnd koppie. Die stippels moeten er even af hoor, even gluren wat er onder dat dekentje zit. Morgen mooi weer..... Zooooo nieuwsgierig.. Gefeliciteerd met dit plaatje!!
Happinez
Geplaatst: 26-05-13 22:29
Ik weet waar jou huis woont , lekker slapen hé vannacht Elien .. je zult wel moe zijn
wauuww wat een mooi meisje!! mag je trots op zijn! en ik ben idd ook zeer benieuwd naar de droogfoto's!!
Mariska80
Geplaatst: 27-05-13 16:28
En Elien heb je al foto's
xElienx schreef:
er zijn ook appies zonder stippen Ze heeft trouwens wel 10 witte haren op haar kontje
Wilde daar heel even op reageren hihi heb weinig met appaloosa's namelijk. Dus met een appaloosa ouder kun je een veulen krijgen waarvan je niet ziet dat ze appaloosa is maar het wel is? Zeg ik dat zo goed? Heb hier een bruine merrie staan die nu zomervacht krijgt en allemaal witte haren krijgt met appaloosa moeder.
Nu het veulen van Taltyha heeft witte haren maar geen stippen wat is dat dan voor kleur? Sorry heb hier geen kaas van gegeten hahahaha
Dacht ook dat die brillen altijd van schimmels kwamen maar ook dus bij appaloosa's
Elien al klaar met knuffelen of ben je gewon werken hahahaha we zijn niet ongeduldig zegt diegene die ook nog steeds foto's zou plaatsen hahaha