Jeej, eindelijk is de linkerkant echt aan het vullen. Op de foto niet zo goed te zien, maar je voelt het erg goed. Rechts moet nog Hopen dat ze dit doorzet, en hij morgen niet weer vrolijk leeg is
Jaaa goed zo Arya, Zo door gaan meisje, komt het helemaal goed! Hoewel ik heel graag zou gokken op de verjaardag van mijn dochter Hailey 30 mei, zeg ik toch eerder 23 mei dat was de datum die ze was uitgerekend en ach als er dan toch iets of iemand op die datum jarig had moeten zijn zal dat het veulen van Arya moeten worden. En aan de hand van het uier dat steeds een kleinbeetje wisselt en toch stiekem een beetje vult vind ik 10 dagen wel nodig om een goed gevuld stabiel uier te hebben... Haha lekker onduidelijk allemaal maar ik zeg 23 mei... Heel veel succes nog steeds met waken Draaakje maar je doet het allemaal zo netjes en vol vertrouwen dat komt helemaal goed met Arya straks als het veulen komt.
Ik zeg 21 mei op mijn verjaardag en het wordt een hengstje Zo dik was mijn merrie ook en zo groot was het veulen niet wat er uitkwam Kan ook gewoon veel vruchtwater zijn
Ach, na twee maanden waken kan dat er ook nog wel bij hoor Belangrijkste is dat het veulentje er klaar voor is, daar zullen we maar netjes op wachten. Voor Arya is het wel wat sneu, die dikke buik, maar ze lijkt er goed mee uit de weg te kunnen.
Wachten is moeilijk he... Arya houdt geen billen meer over. Haar mooie ronde kontje veranderd steeds meer. En haar buik is aan het zakken Haar uier vult rustig, te langzaam naar mijn zin