hellup krijg onverwachts een cadeautje van Amber

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:30

anneliesdj schreef:
TS, hoe is het ermee? Heb je al recente foto's?

Ze gaat jammer genoeg alleen nog updaten in haar profiel..

Laatste updates die er staan:

Citaat:
Vandaag dinsdag 12 maart 2013 ga ik weer naar haar toe.
En zal waarschijnlijk vanavond laat, of morgen weer een update geven
Vragen en tips kun je gerust via pb sturen. Zolang maar niet verder gediscussieerd wordt over wel/ niet drachtig. Daar heb ik al pagina's vol van staan in mijn topic.

Vandaag weinig veranderingen, Amber verdraagt steeds minder omtrent haar buik. Is ook wel logisch als iemand je van binnenuit je lens ramt. Het veulen liet zich vanmiddag met regelmaat even voelen dat hij / zij aanwezig is.

Banden zijn weer ietsjes slapper geworden, maar niet heeeeeeeel veeeeeeel.
Uiers zien nog hetzelfde uit en kling is weinig aan verandert.

Woensdag 13 maart 2013
Vandaag geen verandering aan de banden, of aan haar kling.
Wel begint nu haar buik te veranderen in een hangbuik. Vrijdag had ik haar buik singels van de deken losser gezet, vandaag kon ik dit weer doen.

Gini

Re: hellup krijg onverwachts een cadeautje van Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:35

Best wel jammer dat ze hier niet meer reageert. Het is niet omdat iemand een ander licht op de zaak wil schijnen dat die niet geïnteresseerd is in het verdere verloop.

Nicole288

Re: hellup krijg onverwachts een cadeautje van Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 10:51

Moderatoropmerking:
Dit topic is zijn doel voorbij geschoten, op KS-MK laten mensen de vorderingen van hun merries zien, TS heeft aangegeven dit niet meer in het topic te willen doen, maar in haar profiel, omdat het in het topic maar door bleef gaan over achterliggende onderwerpen. Daarmee heeft dit topic geen zin meer, wordt alleen nog gebruikt om over andere zaken te praten en het krijgt nu een slotje.

Een overweging om mee te nemen: te lang door blijven gaan over een onderwerp waar een TS al uitvoerig antwoord op heeft gegeven, daar wordt niemand beter van en resulteert dus in dit geval ook in een gesloten topic, omdat de TS het verlaten heeft.
Natuurlijk is het niet verkeerd om een andere kijk op de zaak te belichten, maar op een gegeven moment is de boodschap echt wel overgekomen en het blijft altijd aan de eigenaar van de merrie wat die besluit te doen. Als alles al uitvoerig aan bod is gekomen, zou het beter zijn om die discussie verder te laten rusten en, desgewenst, gewoon het topic verder te volgen. Het gaat in zo'n topic tenslotte om de merrie en het veulentje dat er uit kan komen, ik neem aan dat iedereen benieuwd is wat het nu gaat worden en het is jammer dat dit in het topic niet verder te volgen zal zijn.