Hahaha nou jullie puffen maar, Sun puft nog niet! Ze is erg onrustig behalve als je bij haar in of voor de stal gaat zitten dan kalmeerd ze wat.. Zwiept veel met haar staart, hapt en trapt maar uier nog niet dus we zullen het gaan zien.. Misschien heeft ze ons allemaal wel voor de gek hahaha Hoop van niet.. Zal over een uurtje nog een keer een melktestje doen.
Nee nog niet, zit nog ff lekker te genieten van het avond briesje hier. Paardjes staan te eten, wil zo laat mogelijk testen voor de nacht dan weet ik of ik nog kan gaan slapen of niet haha. Alles is er klaar voor alleen de uier nog niet helemaal, kan nog ietsje voller en nog geen harsjes maar goed dat kan tijdens de bevalling ook vollopen natuurlijk. Sun gedraagd zich erg anders en onrustiger dan normaal dus er zijn zeker vorderingen maar of het vannacht komt zal de melktest moeten uitwijzen denk ik.. M'n gevoel blijft bij dit weekend maar met maiden merries weet je het nooit..
Ja ik ook Rowan. Wordt morgen mooi weer dus laat maar komen die veulies! Kunnen ze morgen lekker in het zonnetje buitenspelen!
Annash
Blogger
Geplaatst: 04-05-13 22:39
Wat een gave combinaties weer!!! Mag ik ze straks komen bekijken, Tina?
Dustinlover
Geplaatst: 04-05-13 22:40
Ja heerlijk he.. Heb jij trouwens maar 1 birth alarm? Ik ben er voor rond aan het kijken en aan de twijfel voor 1 of 2.. Maar ze zijn zo duur
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-13 22:41
Annash schreef:
Wat een gave combinaties weer!!! Mag ik ze straks komen bekijken, Tina?
Ja natuurlijk mag dat Shan! Kom maar veulies knuffelen hoor, gezellig!
@Rowan: ik heb er 1, tweedehands op de kop getikt twee jaar geleden. Was maar 1x gebruikt dus hebben we erg veel mazzel mee gehad. Je kan er ook een huren van particulieren of divoza/epplejeck hè?
Ja alleen als ik dat moet huren voor die 3 merries die ik heb nu kan ik er net zo goed eentje kopen Ik ben nu bezig met eentje 2e hands.. Dus hopelijk word dat iets.. Die hebben er nog 1 meer te koop, maar dan word het gelijk zo duur.. Daarom vroeg ik me af hoe jullie het doen
Tsjah ik had nooit gedacht dat flora en Sun zo dichtbij elkaar zouden komen qua bevalling.. dus nu moet ik kiezen wie het alarm om krijgt. Tot nu toe steeds Sun maar ik hou beiden in de gaten. Sowieso heb ik ze beiden onder de Cam staan dus dat scheelt al. Ooit wil ik er een tweede alarm bij maar dat wordt dan zo'n rotor alarm die temperatuur meet etc. Maar dat wordt nog ff sparen
Haha ja inderdaad.. Voor ons word het ook kiezen dan.
Ik ga douchen en bedje zoeken, als ik morgen vroeg het zonnetje door mijn raam zie schijnen wil ik hier een foto zien van een gezond veulentje van minimaal 1 van de 2
Foss
Geplaatst: 04-05-13 23:21
Schiet al lekker op sterkte met waken.
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-13 23:21
Nou melktest schommelt tussen 7.0 en 6.8 bij sun, uier was weer wat afgenomen.. Pff snap niks van die merrie. Flora haar uier is al net zo vol, misschien wel voller.. Die is aan een inhaal race begonnen haha. Ik denk nog geen veulentjes vannacht maar zeg nooit nooit natuurlijk. Trusten!