oke ik zal dat straks zeggen als ik haar binnenhaal, " pas op hoor, hou dat veulen maar lekker binnen" oke?
ik heb net de dames op de wei gezet, uier van glowy zit bomvol, spenen nu ook, en ik verbeeld me hars te zien, zou ze het vandaag lekker op de wei in het zonnetje gaan doen? ik hoop het, lijkt me geweldig
Ymor schreef:En dan noem je het little Miss sunshineben jij helderziend? die naam staat in mijn lijstje, haha , maar misschien word het ook een andere, kijken wat past
ja dat lijkt mij ook goed, ze staat nu nog op de wei, ik moet nog even boodschappen doen maar manlief is thuis en houd haar in de gaten
Ben heel erg benieuwd.. Hopelijk doet ze het lekker in het zonnetje als jij terug bent van de boodschapjes
nou, ik heb haar net binnen gezet en ze staat lekker haar bak met voer leeg te eten, maar nog steeds harsjes en volle spenen
laura_stella, je bent nog niet te laat hoor, het veulen is er nog niet , leuk dat je meekijkt Karin ik hoop het toch zo, ik wil graag morgen naar de springfling met Yuma maar als er nog geen veulen is durf ik niet weg
en als er wel een veulen is, dan zou ik niet gaan Spannend jo!! Ik volg je op de voet nu! Ziet er veelbelovend uit!