Ahw arm peerd, moet ie zn warme vachtje nog aan, naja, volgensmij word het vanaf morgen beter weer!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-13 21:50
Hier dan maar even iets grappigs vertellen over Misun na de narigheid in het andere topic. Ook nog iets om je rot te lachen.
Misun, 3.5 maand oud heeft zichzelf goedgekeurd als dekhengst Een dikke week geleden waren Viga en Iris hengstig, hij was daar erg door getrickerd en viel de dames ook echt lastig met een half stijf piemeltje. Als de meiden naar Orion wandelde om hem even lekker gek te maken en het gegil en gebrul begon dan scheurde hij er naar toe en had zelfs de lef om serieus naar Orion uit te halen, met twee achterbenen vol tegen de houten omheining Nu staat Peaces hengstig en jawel......hij heeft haar serieus gedekt, Peaces heeft er weinig van gemerkt maar hij heeft het dingetje er echt in geprikt. Kleine dwaas.
Happy16
Geplaatst: 05-06-13 21:52
maf paard!
edit: zou je hem niet weg halen, straks kan hij echt al dekken en is hij gewoon heel vroeg...
Hahaha, gek paard, maar hij is wel erg vroeg zeg hahaha
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-13 13:14
Zo, ik kom net lekker onder de douche vandaan, had nogal last van losse kriebel haartjes Hoe dat kan ? Omdat ik net Misun zijn jas heb uit gedaan. Met de temperaturen die we nu hebben en die we gaan krijgen hebben we maar een handje geholpen. Zijn vacht liet niet los en was nog een cm of 4 lang, vreselijk voor dat kereltje. Later komen er foto's, eerst op pad met zijn moeder, die is dan eindelijk hengstig dus we gaan een bezoekje brengen bij de hengst, eens kijken of ze zich laat dekken. Bar B gaat gedekt worden door Magic Mans Thriller.
ben benieuwd! daar zijn al leuke baby's uit gekomen zeg, vooral chief tomahawk
ben helemaal niet benieuwd naar de foto's van misun
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-13 14:26
Ben ook benieuw hoor, gelukkig hoeven we maar 11 maanden te wachten.
Dekkerij gaat hier opeens beginnen, meiden staan opeens allemaal hengstig terwijl ze er tot nu toe een potje van maakte.Peaces wordt deze dagen door Orion gedekt, Viga gaat deze week naar Anja toe, dan mag ze samen met Vegas http://www.dc-minipaarden.nl/pages/nl/h ... /vegas.php iets mooi's brouwen en Bar B dan naar Thriller en Iris verwacht ik ook deze week, dan mag Orion zijn best weer doen, met een beetje geluk zijn we dan net klaar met Peaces.
Oeeeh spannend, ben benieuwd wat voor moois daar uit gaat komen
stal_HD
Geplaatst: 17-06-13 21:34
Leuke kombi's esther. Wanneer ga je naar anja????? Mag ik mee???
En wel flauw geen een foto gemaakt???
flyer
Geplaatst: 17-06-13 22:33
Van mij mag je mee,gezellig!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-13 10:23
Chips Mathilda, nu pas weer kans om bij te lezen. Ik vertrek met een uurtje
Foto's.....had ze willen maken maar Bar B en Misun lopen bij de hengst. Het was in eerste instantie de bedoeling om elke dag heen en weer te rijden maar Bar B had nogal stress dus ter plekke besloten haar daar te laten. Mogelijk kan ik morgen wat kiekjes maken, dan ben ik daar weer.
stal_HD
Geplaatst: 19-06-13 11:20
Jammer. Dan kan ik wel mee als je haar weer ophaald. Toch?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-13 20:18
Ja Lissanfellow, 4 veulentjes dit jaar, iets wat ik eigenlijk helemaal niet wil
Stal-hd, deal.....wij gaan samen Viga ophalen.
Nou Bar B is gedekt na een hoop stress van haar kant wat ik absoluut niet verwacht had van haar was haar hengstigheid spontaan verdwenen Ter plekke besloten haar met de hengst in het land te zetten en dan maar zien. Thriller was erg lief voor Misun dus geen punt. Gisteravond kreeg ik een app van de hengstenhoudster dat er een geslaagde dekking was geweest en vanmiddag weer. Ze voelt zich dus snel op haar gemak bij hun.
Misun zijn bravoure was wel spontaan verdwenen gisteren Kudde heeft een zalig relaxed dagje gehad, geen kwalletje die loopt te terroriseren.
Viga vandaag ook naar de hengst gebracht, zij deed niet zo moeilijk. Binnen een......half uur denk ik was er een eerste dekking, voordat ik weer naar huis vertrok was ze alweer voor de volgende ronde gedekt. Viga is een echte stalker, Vegas was daar gauw zat van.