ik dacht net nou ga er maar voor zitten ze loopt heel druk te doen en gaat bevallen ! ja hoor hartslag naar de 78 en ik dacht een primeur te hebben ,zie ik een man binnenkomen met een emmer ...juist ..voer dus ..ze zijn ook allemaal hetzelfde die paarden hahaha
dacht even dat die vos ging beginnen, ze lag en haar buik bewoog heel duidelijk, maar nu staat ze weer te eten, hihi hoe het je ook bezig kan houden he Roosje staat volgens mij lekker te suffen, nog geen teken.
ik hoop idd dat ze vannacht gaat heb haar vanmiddag grote poetsbeurt gegeven, nieuwe stiekkies in der manen, dus ze is er klaar voor @miranda, wat een lieffie he
Ze is om op te vreten,zag dr steeds naar je gezicht gaan met dr snuit. Als je het zo ziet dan staan ze ook maar te staan zo'n dag en dan zijn ze zo blij als het baasje of verzorgster even komt buurten
Ik weet niet, Quibje. Dan moet ik toch eerst jouw... eeehhh.. Roosjes tieten zien Dais heeft nog geen harsjes, maar als ze die eenmaal krijgt, gaat ze die dag daarna kegelen en dan bevalt ze binnen 24 uur.
ok ok ik dacht idd geen tietenfoto's meer te hoeven plaatsen aanvaarden jullie mijn nederige excuses, ik ga die gisteren meteen uploaden vandaag heb ik er geen gemaakt trouwens tot zo
miranda1967
Geplaatst: 19-04-13 19:47
roos denkt ; aan me hoela met die tietfoto's op internet mij niet gezien ik ga er mooi bovenop liggen ..