Hahaha vooral Rosa heeft geslapen. Ze staat nu in de paddock (er wordt uitgemest) maar ze draait rondjes, zwaait met dr staart, slaat met dr hoofd. Lijkt steeds of ze gaat liggen/rollen en dan weer niet. Dus erg onrustig. Dr stal is bijna klaar dus dan weer lekker naar binnen en kijken wat ze dan doet.
Nacht nummer 2... Lig nu naar de billen van mijn op-dr-gemakkie-etende merrie te staren. En sjeeezzus wat een buik heeft ze zo van bovenaf. We hebben nu super beeld (thx Paul). Wie duimt er mee voor dit weekend??
Thx, ben erg moe en was wel een zenuwachtig dagje werken nadat haar uier er vanmiddag zo uitzag (zie foto twitter) en ik vond haar vanmiddag ook liggend en puffend in stal, daarna stond ze weer op. En dan nog tot 18u lesgeven haha. Gelukkig staat Rosa op mijn werk en hadden we een heel waakteam.
En zijn we de spelletjes ook al zat van het vele spelen? hoop dat het nog een beetje uit te houden is. ik duim nu geloof ik al fftjes, ze doen nu zeer. ik ga zo meteen weer verder Heeeel veel succesjes vannacht !!
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-12 02:41
Haha Rosa kan nog steeds met haar achtervoetje achter dr oor krabben met die dikke buik. Is echt géén gezicht....
Na een spannende zaterdag en een wisselende nacht (soms leek het spannend), staat mevrouw weer prinsheerlijk te slapen en hebben we nog altijd geen veulen. Zucht...