Ik heb maar 1 woord voor je: RESPECT!!!!
Ben benieuwd wanneer de kleine ukkepuk zich aandient, maar ik niet alleen denk ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:sandra3235 schreef:Dames,als jullie grotere boobies willen,weet ik nog wel een goed adres misschien van plastische chirurg![]()
![]()
![]()
Maar daar kunnen we ook een apart topic van maken
Ach die van mij zijn groot genoeg, maar komt geen melk uit dus dat wil ook niks zeggen hahah
Sparky10 schreef:Haha duss..maar nee indd de grootte zegt niks dan? ik dacht namelijk van wel,ach wel weer wat geleerd!
Bassenqua schreef:Polly klopt hoor, de middag voordat Viga ging bevallen was hier een ervaren fokster, ik hoor haar nog zeggen...oh die hoef je de komende week nog niet te verwachten, zes uur later lag Chayton erachter
Bassenqua schreef:xYaartje, kan zomaar hoor, voor hetzelfde geld pakt ze 350 dagen maar dat hoop ik toch niet, ppfff.
Sandra, heb je connecties ofzo?![]()
Pauline, kan geregeld worden hoor, elke avond maak ik een tietenfoto. Ik heb vanmiddag nog plat op mijn buik in het land gelegen om te gluren maar nee hoor, niks veranderd nog. Iris stond wel raar te kijken dat ik in het land ging liggen.
Espie, ik heb al extra koffie ingeslagen!!
Polly klopt hoor, de middag voordat Viga ging bevallen was hier een ervaren fokster, ik hoor haar nog zeggen...oh die hoef je de komende week nog niet te verwachten, zes uur later lag Chayton erachter