Hoeraaaaaaaaaaaaaa!!! Daar issie dan! En wat issie mooi en wat een supergave naam!!!Gefeliciteerd, en dit was echt wel het wachten waard
Gefeliciteerd!Mams heeft gewoon wat extra tijd genomen om die mooie vlekken uit te werken,geweldig,wat een prachtdier!
YES Ingrid! Daar issie dan!!!Ontzettend gefeliciteerd!Prachtige naam bedacht voor hem! Hij is echt heel erg gaaf geworden Goed zo Say!
Hey Ingrid!! Super gefeliciteerd met een geweldig mooi veulen!Heeft Sayla goed haar best op gedaan Geniet er van!Groetjes Lieke
ik was het topic een beetje uit het oog verloren, het duurde zo lang maar je hebt een schitterend veulen gekregen, bruin-bont zo te zien, van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd.... heeft ie toch de uitgang gevonden. (zie je wel dat 't een hengst geworden is.... .mannen )
Nogmaals Thanks allemaal Ik zal snel een topic proberen te maken, maar heb t zo druk gehad met alles rondom veulie enzo dat ik er nog gewoon geen tijd voor heb gehad Hier wel nog foto van 1ste keer op wei steeds meer actie