Ook ik heb het hele topic doorgelezen, terwijl het al in de titel stond. Maar de merrie verdient het met haar karakter en doorzettingsvermogen dat haar verhaal gelezen wordt, net zoals jullie band. Ik heb er geen woorden voor, wat een verlies.
Ik lees net je update van hoe het gisteren precies gegaan is en meid, wat ben jij sterk!!!
Wat je zegt over dat je haar zo lang mogelijk bij je wil houden, wil knuffelen en niet wil missen, maar aan de andere kant wil dat het zo snel mogelijk voorbij is voor haar. Wat ben jij eerlijk, wat ben jij sterk!! En weer zit ik te huilen... sterkte meis, heel veel sterkte!
hartverscheurend dit... heel erg veel sterkte gewenst, dit is zo'n nachtmerrie..
Anoniem
Geplaatst: 05-05-11 21:27
Och jeetje,na het lezen van je update...... Wat hou jij enorm veel van Lieke,hoe moeilijk de keuze ook was,het was de beste. Nogmaals Heel veel sterkte met het verlies van Lieke en haar veulen
sofieenuniek
Geplaatst: 05-05-11 21:46
Veel sterkte toegewenst bij het verwerken van dit verlies Wat een intrieste afloop, grijpt me echt naar de keel. Gun jezelf maar wat tijd om te bekomen van deze emotionele rollercoaster waar je de afgelopen weken op gezeten hebt.
de tranen stromen over m'n wangen.... ik leef intens met je mee, ook al ken ik je niet persoonlijk. wat een drama, een verhaal waarvan je hoopt dat het goedkomt maar uitgaat van het ergste. kippenvel staat op m'n armen, wat een verdriet moet jij hebben! en dan lieke, je trouwe vriendinnetje, wat een wereldpaard is ze geweest als ik het hele verhaal zo lees. wat een fantastisch sterk en dapper paard, eentje met een gouden randje. en nu, nu rest alleen haar herinnering en haar voortbestaan in haar nakomeling(en?). het enige wat me rest is je onwijs veel sterkte wensen!!!
annutjuuh
Geplaatst: 05-05-11 22:24
Jeetje... Had je topic ook doorgelezen, en nu dit bericht... Heel veel sterkte!!! Je hebt een geweldig paard aan haar gehad!!!
jentel
Geplaatst: 05-05-11 22:28
Jeetje!! ik vloek nooit maar loop hier nu echt een potje te vloeken!!! Onbegrijpelijk dat het zo heeft moeten lopen.. en meid ik wens je echt alle sterkte die ik je maar wensen kan!
Wat een verhaal! En wat een rollercoaster van gevoelens... Ik lees het nu pas en heb het van pagina 1 tot hier gelezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen, voor de tijd die zal komen. Je bent al zo sterk geweest de laatste weken, dus laat de moed niet zakken!!!
Pff een brok in mijn keel heb bijna alles gelezen en toen dacht ik gelukkig gaat het goed met de merrie. Maar helaas heb je jou lieve lieke ook moeten laten gaan. Sterkte heel veel sterkte en hopelijk kun je het een plaatsje geven.
_Jen
Geplaatst: 05-05-11 23:09
Jeetje meis, wat een nachtmerrie! Pag. 5 vond ik al verschrikkelijk voor je maar dit! Pfoee!
TS, heel veel sterkte. Ook ik heb het vanaf het begin stilletjes meegelezen en heb meegeleeft. Het leek allemaal zo goed te gaan met Lieke en dan toch deze klap. Hopelijk gaat Dirke de mooie rol van Lieke nu overnemen, en je sterk maken en houden zoals Lieke heeft gedaan. Sterkte
Hier ook een stille mee lezer van dit topic wat een prachtig topic had moeten worden.. Heel veel sterkte met dit enorme verlies. Vind het een heel liefdevolle keus die je hebt gemaakt, ookal had je het liever niet gedaan! Nogmaal Sterkte!
Paint-horses
Geplaatst: 06-05-11 12:43
Woorden schieten te kort na het hele topic te hebben gelezen, wat is dit een nachtmerrie voor je/jullie geworden. Hopenlijk kun je een beetje troost bij Dirke vinden, heel veel sterkte met dit grote verlies.