Dat is nu zeker spannend!! ben echt nogsteeds heel benieuwd!
Maydine
Geplaatst: 18-04-10 13:45
jody87 schreef:
Jeej ik ben heel benieuwd wat Draak er bij Sil heeft ingestopt!!!
Haha ja hier nog een! Kom op Sil! We willen je mooie beeb zien! Ik had voorspelt dat Sil dit weekend zou gaan.. dus het kan nog! Het is mooi weer Sil!
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-10 18:46
het schiet op sil gedraagt zich duidelijk anders. ze zondert zich af en is heel stilletjes haar buik is vandaag ook van vorm veranderd. flankjes zijn meer ingevallen en ze krijgt een echte punt (zou moeten betekenen dat het veulentjes draait in de richting van het geboortekanaal, net zn kont in de punt) haar je-weet-wel is ook slapper en langer, en de banden voelen wat slapper. staartje heeft nog wel kracht uier is vol en spenen zijn naar beneden gedraaid
ik heb de foto's even vergeleken met vorige keer en het is vergelijkbaar met 4 dagen voor de geboorte van Mylo
puntbuik
banden misschien iets te zien
spenen staan naar beneden (gisteren wezen ze meer naar binnen)
Anders kijk je even een paar dagen niet op Bokt...Gelijk heeft Lola een veulentje en heeft Silver ook haast Mooi joh! Ze staat nog wel mooi bij de groep in? Ik ben benieuwd hoe lang ze je nog laat wachten.
ik heb sil net p stal gezet. de mugjes staken haar tietjes lek. ze heeft net met lange tanden haar worteltjes opgegeten. ondertussen nog even een lekker poetsbeurt gegeven, waar ze enorm van genoot (ze lag lekker met dr hoofje om mn rug te slapen ). inmiddels is ze bij gaan liggen zie ik op de cam
Ik heb de hele tijd lopen roepen dat het veulentje van Sil dit weekend zal komen dus Sil: Kom op je kan het! Half bokt is benieuwd naar je mooie kindje!!
Steefjevos
Geplaatst: 18-04-10 21:49
Je zou maar muggenbulten krijgen op een uier waar dan een veulentje aan moet gaan zuigen Wordt wel steeds spannender, minder eetlust, rustiger, slappe mest... Hopelijk nog met wat mooi weer, deze week blijft nog lekker droog zag ik.
Manda
Geplaatst: 18-04-10 21:56
xElienx schreef:
oja vergeten er bij te zetten. vandaag zit ze op 340 dagen! :D
en ze heeft nu ook dunne mest
Lola had dat een kwartiertje voor de bevalling, had je misschien gezien op de webcam . Ineens dunne mest. Misschien heeft ze wel voorweeen en begint het nu! (kan een dag duren toch, echte voorweeen?)